وزارت ارشاد از برنامه های مردمی فرهنگ و ارشاد حمایت کند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به حمایت از فعالیت های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برای زیرساخت های فرهنگی استان در قالب سفر رئیس جمهور اعتبارات ویژه ای پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.

 

«سید محمود اسلامی» در این دیدار با ابراز رضایت از عملکرد، خلاقیت ها و نوآوری های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت : حرکتی ملموس و محسوس در حوزه فرهنگ و هنر انقلابی و مثمر ثمر با رصایت جامعه فرهنگی و هنری استان را شاهد هستیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فعالیت های انجام گرفته در زمینه کارکنان وزارت ارشاد و همکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و افزود: دغدغه شخص وزیر و همه مسئولین در وزارت فرهنگ و ارشاد، تلاش در جهت رفع دغدغه های معیشتی کارکنان است و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و درصدهای اضافه شده، شاهد رشد خوبی در زمینه حقوق کارکنان وزارت ارشاد باشیم.

 

استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار به لزوم توجه به مبحث فرهنگ برای برون رفت از وضعیت فعلی اشاره کرد و گفت: جنگ ترکیبی پاییز گذشته با بسیج تمامی امکانات و پایه گذاری بر روی فرهنگ بنا شده بود و لازم است فرهنگ در کشور جدی تر گرفته شود.

 

«سیدعلی احمدزاده» به لزوم هماهنگی هر چه بیشتر ادارات با رویکرد فرهنگی اشاره کرد و خواستار انسجام هرچه بیشتر این ادارات برای نیل به اهداف و اثرگذاری هرچه بیشتر در جامعه شد.

 

وی از معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست با توجه به برنامه های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فرهنگ و هنر، حمایت جدی از برنامه های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از طرف وزارتخانه متبوع صورت پذیرد.

 

احمدزاده به محدود بودن اعتبارات استانی اشاره کرد و گفت: توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به شرایط زیرساخت های فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد یک ضرورت است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1274989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha