صبر و استقامت خانواده ‌های شهدا اقتدار و سربلندی ایران را به دنیا ثابت کرده است

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه صبر و استقامت خانواده ‌های شهدا اقتدار و سربلندی ایران را به دنیا ثابت کرده است گفت: اگر امروز دستاوردهای در جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است به واسطه وجود شهدا و خانواده های این عزیزان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه (دوشنبه ۵ تیر) در دیدار با خانواده شهید حیدر اسکندری شهرکی اظهار داشت: صبر و استقامت خانواده های شهدا در جای جای ایران اسلامی ستودنی و قابل قدردانی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد، همچنین در دیدار با خانواده شهید فریدون اورنگ گفت: صبر و استقامت خانواده ‌های شهدا اقتدار و سربلندی ایران را به دنیا ثابت کرده است.

 

وی ابراز کرد: اگر امروز دستاوردهای در جمهوری اسلامی ایران به دست آمده است به واسطه وجود شهدا و خانواده های این عزیزان است.

 

حجت الاسلام نکونام شهدای هشت سال جنگ تحملی، جانبازان، ایثارگران و ایثارگران، در برابر دشمن ایستادگی کردند تا امروز آرامش و امنیت برای ایران اسلامی به وجود بیایید.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: حضور در خانواده های شهدا و تکریم این عزیزان از وظایف اصلی مردم و مسئولان است.

 

کد خبر 1275013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha