آغاز پویش نذر قربانی با استقرار ۱۶۰ پایگاه جمع آوری نذورات در چهارمحال و بختیاری

سلمان‌پور بابیان اینکه پویش نذر قربانی با استقرار ۱۶۰ پایگاه جمع آوری نذورات در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است گفت: کمک به محرومان و خانواده های عزتمند از اهداف برگزاری این پویش است.

حسین سلمان‌پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: پویش نذر قربانی هرساله با کمک های مردمی، خیرین و نیکوکاران در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌ های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد پنج پایگاه کمیته امداد در سراسر استان نیز برای ذبح و توزیع دام سبک و سنگین با نظارت دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل پشتیبانی امور دام در روز عید قربان دایر می‌شود.

 

وی به روش های پرداخت غیرحضوری برای کمک به خانواده های عزتمند تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و افزود: خیران می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و شماره کارت بانک ملی ۰۴۱۲ ـ ۵۰۰۳ ـ ۹۹۷۹ ـ ۶۰۳۷ برای واریز کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

 

سلمان‌پور ابراز کرد: با هماهنگی های به عمل آمده و برگزاری جلسات تعداد ۱۸ اداره کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت نذورات مردم نیکوکار و نوعدوست هستند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه نذورات در سطح استان با رعایت کامل نکات بهداشتی و با رعایت فاصله اجتماعی به دست خانواده های محروم می رسد.

 

کد خبر 1275020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha