بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عنبرآباد به استقبال دهه ولایت می روند

محبوبه جبالبارزی از تدارک بچه مسجدی ها برای استقبال از دهه ولایت خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ویژه این دهه، راه اندازی کاروان شادی است که با همکاری ارکان مسجد به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

محبوبه جبالبارزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از تدارک بچه مسجدی ها برای استقبال از دهه ولایت خبر داد و گفت: یکی از برنامه های ویژه این دهه، راه اندازی کاروان شادی است که با همکاری ارکان مسجد به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد برپایی جشن بزرگ غدیر را یکی دیگر از برنامه های دهه ولایت برشمرد و افزود: این جشن همراه با سخنزانی حجت الاسلام دهنوی درباره اهمیت تشکیل خانواده و چگونه یک خانواده علوی داشته باشیم، است.

وی بیان کرد: برنامه های شاد و متنوع همچون مولوی خوانی، سرود، اجرای تئاتر، مسابقه و ارائه خدمات مشاوره ای حوزه خانواده از دیگر برنامه های جشن بزرگ غدیر است.

جبالبارزی اظهار کرد: قصد داریم برای مشارکت اهالی محله مسجد در برنامه های ویژه دهه ولایت، در بین بانوان مسابقه کیک پزی را برگزار کنیم و برای کودکان نیز مسابقه نقاشی با موضوع غدیر را اجرا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد از غبارروبی قبور مطهر شهدا در اولین روز از دهه ولایت خبر داد و گفت: به منظور تجدید بیعت با آرمان های شهدا، به اتفاق جمعی از نوجوانان و جوانان مسجد در گلزار شهدا حضور می یابیم و به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در کنار برگزاری جشن بزرگ غدیر که با حضور عموم مردم شهر عنبرآباد برگزار می‌شود قصد داریم جشن محله همدل با غدیر را مختص اهالی محله مسجد برگزار کنیم.

جبالبارزی یادآور شد: از آنجایی که اطعام در روز غدیر مستحب است بنابراین طرح اطعام علوی نیز در برنامه های دهه ولایت گنجانیده شده است و ان شاءالله نیازمندان اطعام خواهد شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنوان کرد: طرح نان علوی نیز در دهه ولایت با توزیع ۱۱۰ قرص نان سنتی رایگان در بین خانوارهای نیازمند، اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: دیدار با همسایگان مسجد و همچنین دیدار با اهل سنت به منظور تبریک عید غدیر از سایر برنامه های ویژه دهه ولایت است‌ که با هدف وحدت آفرینی برگزار می شود.

جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این قصد داریم در دهه ولایت و امامت، در حد توان پوشاک تهیه کرده و در بین ایتام و خانواده های نیازمند توزیع کنیم تا بتوانیم در این ایام فرخنده لبخندی بر لبان بچه های یتیم و نیازمند بنشانیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: همزمان با عید غدیر به همت نوجوانان مسجدی ایستگاه صلواتی برپا می شود و در این ایستگاه با شربت و شیرینی از مردم پذیرایی می کنیم و همچنین بسته های فرهنگی تبلیغی غدیر نیز تهیه شده که توزیع خواهیم کرد.

وی با یادآوری این مطلب که از حدود یک ماه قبل روز شمار عید غدیر در قالب عکس نوشت را در فضای مجازی منتشر کرده ایم، عنوان کرد: در دهه ولایت با همراهی بچه مسجدی های کانون در نماز پر فضیلت جمعه شرکت خواهیم کرد.

کد خبر 1275041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha