آغاز فعالیت گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی

فرمانده سپاه شیروان گفت: با آغاز فصل تابستان و ایام اوقات فراغت، گروه های جهادی بسیج دانشجویی در این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.

ابوالفضل باقری- فرمانده سپاه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هر ساله با فرا رسیدن فصل تابستان، گروه های جهادی بسیج دانشجویی در روستاهای محروم مستقر شده و اقدام به فعالیت های عمرانی به صورت جهادگونه می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج دانشجویی و طلاب حوزه علمیه این شهرستان به تازگی اقدام به تخریب سرویس بهداشتی های سابق و ساخت سرویس بهداشتی های جدید در مسجد آذربایجانی‌ها به عنوان قدیمی‌ترین مسجد شهرستان کردند.

 

باقری عنوان کرد: با توجه به قدمت بالای این مسجد که سرویس های بهداشتی نیاز مبرم به ساخت و احداث داشت با مستقر شدن این گروه و با توجه به فعالیت تیم 6 نفره گروه های جهادی بسیج و طلاب حوزه علمیه، این طرح عمرانی تا یکماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 

فرمانده سپاه شیروان بیان کرد: امسال اردوی جهادی دامپزشکی خراسان شمالی برای ساکنان روستای مرزی سنجد از توابع شهرستان شیروان خراسان شمالی برگزار شد که در این اردوهای جهادی خدماتی از قبیل واکسیناسیون دام، واکسیناسیون طیور بومی، مبارزه و کنترل بیماری‌های انگلی داخلی و خارجی، خوراندن شربت ضد انگل و سم‌پاشی بدن و جایگاه دام، ویزیت و نسخه نویسی دام‌های بیمار، آموزش دامداران و عشایر و توزیع مکمل‌های درمانی انجام شد.

 

باقری از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای دامداران و روستاییان نیز خبر داد و گفت: پیش از حضور گروه‌های عملیاتی در مناطق هدف اردوهای جهادی برای اهالی روستای سنجد کلاس آموزشی توسط مجموعه آموزش و ترویج دامپزشکی استان برگزار شده است.

کد خبر 1275067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha