نخستین دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» در زنجان برگزار می شود

به گفته اسلامی، با حضور اساتید و هنرمندان مطرح کشوری نخستین دوره آموزشی«مدرسه تئاتر شبستان» روزهای ۱۳ و ۱۴ تیرماه در مجتمع آموزشی امام صادق(ع) زنجان برگزار می شود.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان اظهار کرد: در راستای توانمندسازی هنرمندان مسجدی سال گذشته دوره توانمندسازی مربیان تئاتر با حضور استاد حسین فدایی در زنجان برگزار شد و امسال نیز در ادامه این برنامه دوره آموزشی «مدرسه تئاتر شبستان» را برای نوجوانان و جوانان مسجدی اجرا می کنیم.

 

وی با اشاره به حضور 80 نفر از فعالان هنری کانون‌های مساجد در این دوره گفت: این دوره ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برای گروه سنی ۱۴ تا ۳۰ سال دختران و پسران طراحی شده است.

 

به گفته اسلامی، در این دوره از اساتید برجسته و هنرمندان شاخص کشوری در رشته‌های بازیگری، کارگردانی تئاتر، نمایش نامه نویسی و تئاتر کاغذی هنرجویان را همراهی خواهند کرد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زنجان گفت: این کارگاه آموزشی با تدریس «سید حسین فدایی» در رشته نمایشنامه‌نویسی، «حسین عالم بخش» در رشته کارگردانی، «فرهاد بشارتی و ابوالفضل همراه» در رشته بازیگری پسران، «آرزو افشار و مریم کاظمی» در رشته بازیگری دختران و «ساغر لطفی‌نژاد» در رشته تئاتر کاغذی همراه خواهد بود.

 

وی با اشاره به زمان برگزاری این دوره تصریح کرد: این دوره در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 13 و 14 تیرماه در مجتمع آموزشی امام صادق(ع) سه راه زنجان برگزار می‌شود.

کد خبر 1275074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha