فعالیت ۲۸۰ پایگاه کمیته امداد برای دریافت نذورات عید قربان

لطفی گفت: در روز عید قربان ۲۸۰ پایگاه برای جمع آوری نذورات عید قربان در خراسان جنوبی فعالیت خواهند کرد.

عبدالرحیم لطفی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی - در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی از آغاز پویش نذر قربانی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: تعداد ۱۰۲ پایگاه توسط امداد و ۱۸۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عيدسعید قربان، ميادين و معابر اصلي درسطح استان برپا خواهد بود.

 

وی با اشاره به فعال بودن ۶۱ قربانگاه همزمان با عید سعید قربان در استان، ادامه داد: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند، می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

 

لطفی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی گفت: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با دعوت از خیّران و مردم نیکوکار استان برای پیوستن به این طرح خداپسندانه، خاطرنشان کرد: هم استانی‌های عزیز می توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی 6037997950030602 ، واریز به شماره حساب 0110769749001 با شناسه 880320400، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #056*8877* و همچنین پرداخت از طریق کدqr به نیازمندان اهداء کنند.

 

وی در پایان افزود: سال گذشته بالغ بر هفت میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی در روز عید قربان جمع‌آوری شد و مردم استان تعداد یک هزار و ۷۳۵ دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

 

 

کد خبر 1275075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha