توزیع ۱۱۰۰ پرس غذای گرم روز عید غدیر در بشرویه

مویر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه گفت: در راستای اجرای طرح اطعام غدیر به همت کانون فرهنگی هنری امامت شهرستان بشرویه مقرر شده است با کمک خیرین یک هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در روز عید غدیر توزیع شود.

عباس خاکشور-مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد امیرالمومنین و محله کرده است.

 

وی با اشاره به برنامه های کانون امامت طی این دهه عنوان کرد: برگزاری جشن های دهه فرخنده امامت و ولایت در دستور کار کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه قرار دارد و در روز عید قربان سه راس گوسفند با مساعدت اهالی محله و این کانون ذبح شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در ادامه گفت: با توجه به اینکه ولادت امام هادی علیه السلام در دهه مبارک امامت و ولایت واقع شده است این کانون تلاش دارد تا جشن میلاد امام هادی علیه السلام را برگزار کند.

 

خاکشور با بیان اینکه ترویج خطبه غدیر بین نسل جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است، افزود: بحث بیان فرازهایی از خطبه غدیر هر شب در مسجد امیرالمومنین علیه السلام بشرویه با مشارکت کانون امامت در دستور کار قرار دارد.

 

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری مسابقه ویژه نونهالان و نوجوانان و اهدای جوایز ارزنده با مضامین دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه طی این دهه مبارک است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امامت بشرویه در پایان در خصوص اطعام غدیر گفت: بر روی بحث اطعام غدیر بسیار تاکید شده است و این کانون در نظر دارد تا به کمک خیرین یک هزار و ۱۰۰ پُرس غدای گرم بین نیازمندان توزیع کند و برپایی ایستگاه صلواتی در دستور کار کانون قرار دارد.

 

 

کد خبر 1275093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha