وزارت دفاع در اقتصاد مقاومتی پیشگام است

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: وزارت دفاع به عنوان دومین مجموعه بزرگ اقتصادی در کشور است که در تولید اقتدار اقتصادی هم که رهبر معظم انقلاب از مقاومت اقتصادی نام برده بودند پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور- رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور- امروز سه‌شنبه (۶ تیر) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: اعتقاد امام خمینی(ره) این بود که نیروی مسلح مکتبی بدون وجود تشکیلات عقیدتی سیاسی و روحانیون و کارهای معنوی نمی‌شود یعنی وجه تمایز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای دنیا در این نیست که سلاح پیشرفته‌تر و نیروهای نظامی بیشتری دارد بلکه ما نیروی نظامی مومن، متعهد و پاب به رکابی داریم که در راه جهاد فی سبیل الله حاضر است از جان خود هم بگذرد.

 

وی افزود: مجموعه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور برخوردار از نخبگان و دانشمندان و متخصصان و جامعه تولیدی است که کارکرد اصلی آنها تولید قدرت دفاعی است.

 

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه تولید قدرت دفاعی با تولید سلاح‌های مورد نیازی است که نیروهای مسلح بتوانند از آن استفاده کنند، افزود: امروز از تولید سلاح‌های کوچک به جایی رسیدیم که موشک‌های ما می‌تواند با برد چندین هزار کیلومتری قلب اسرائیل را هدف قرار دهد و این در موقعیتی است که در دوران دفاع مقدس مردم ایران برای دفاع از کشور از سلاح‌های ابتدایی برخوردار نبودند و به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه امروز قضیه برعکس شده و آنها می‌ترسید که ما به کشورهای خط مقاومت کمک کنیم، تصریح کرد: مجموعه وزارت دفاع با برخورداری از دانشمندان و نخبگان در حوزه‌های مختلف در تولید اقتدار دفاعی کار کرد و در عین حال در استان‌هایی از جمله خراسان جنوبی از مجموعه ساتا و اتکا برخوردار است و خدمات‌دهی به نیروهای مسلح را انجام می‌دهند.

 

وی گفت: وزارت دفاع به عنوان دومین مجموعه بزرگ اقتصادی در کشور است و هلدینگ‌های بزرگ اقتصادی در مجموعه ساتا و وزارت دفاع داریم که در حوزه‌های مختلف نفت، پیروشیمی و ... کار می‌کنند و در تولید اقتدار اقتصادی هم که رهبر معظم انقلاب از مقاومت اقتصادی نام برده بودند پیشگام است.

 

 

کد خبر 1275110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha