فراگیری روز افزون اندیشه انقلاب اسلامی/ اقدامات دولت سیزدهم در جامعه ایجاد امیدواری می‌کند

آیت الله عبادی با اشاره به فراگیری روز افزون اندیشه انقلاب اسلامی در دنیا گفت: در دولت سیزدهم با ارتباط با همسایگان و کشورهای امریکای لاتین، عضویت دائم در سازمان همکاری‌های شانگهای و کارهای عظیمی صورت گرفته است که خیلی ایجاد امیدوار می‌‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی- امروز سه‌شنبه (۶ تیر) در دیدار با رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح کشور اظهار کرد: امام راحل براساس الهامات الهی و آن موارد خاصی که نیاز به نظام اسلامی و بقای نظام اسلامی دارد تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح را صادر کردند.

 

وی افزود: شما ملاحظه می‌کنید نقش عقیدتی و سیاسی نیروهای مسلح به گونه ای تاثیرگذار شد که بعد از فاصله‌ای نیروهای بسیجی و سپاه که برخواسته از انقلاب است و نیروهایی که از قبل بودند(نیروی انتظامی و ارتش) اما ساختارشان با تاثیری‌گذاری علم و اخلاق دینی، الحمدالله با هم در یک ردیف قرار گرفتند.

 

آیت الله عبادی گفت: امروز بحث جایگاه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المل با اقتدار مطرح است و امیدواریم از فرصتی که برای باقی قشرها در ایران و خارج از ایران در سایه اقتدار جمهوری اسلامی پیش آمده استفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با اشاره به فراگیری روز افزون اندیشه انقلاب اسلامی در دنیا عنوان کرد: در دولت سیزدهم با ارتباط با همسایگان و کشورهای امریکای لاتین، عضویت دائم در سازمان همکاری‌های شانگهای و کارهای عظیمی صورت گرفته است که خیلی ما را به آینده امیدوار می‌کند.

 

وی بیان کرد: گذر اسلام به نفع اسلام، انقلاب و بشر است چون نوع بشر باید از دست غول‌های لیبرال دموکراسی غرب آزاد شود و نقطه مقابل تعلیمات انبیاء الهی این لیبرال دموکراسی غرب است.

 

 

کد خبر 1275111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha