جریان انقلاب با شهادت شهید بهشتی و یارانش سرعت بیشتری گرفت

سردار ناظر با بیان اینکه معاندان تصور می کردند با شهادت شهید بهشتی جریان انقلاب متوقف و تضعیف می شود، گفت: با شهادت شهید بهشتی و یارانش انقلاب سرعت بیشتری گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار محمد قاسم ناظر، مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز (سه شنبه 6 تیر) در همایش بزرگداشت شهدای هفت تیر با عنوان یاران بهشتی با گرامیداشت یاد شهدا و امام (ره) گفت: امروز در باغ موزه دفاع مقدس گردهم آمدیم تا بار دیگر پس از 42 سال هفتم تیر 1360 را بازخوانی کنیم. هفت تیر یادآور شهادت یکی از شاخص ترین مبارزان و چهره های انقلاب اسلامی ایران شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران وی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

 

وی افزود: منافقین کوردل با سوء استفاده از نابسامانی های سال های نخستین پس از انقلاب با شناسایی چهره های خدوم و تاثیرگذار و ترور آنها سعی بر ایجاد رعب و وحشت بر مردم و تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند.

 

 

سردار ناظر با اشاره به ترور کور رهبر انقلاب در مسجد ابوذر گفت: ششم تیرماه سال 60 ترور نافرجام مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر اتفاق افتاد و فردای آن روز هفتم تیر بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری رخ داد که با شهادت شهید بهشتی و نمایندگان منتخب مردم همراه بود و اینها تنها نمونه ای از جنایات گروهک های تروریستی منافقین در آن دوران است.

 

 

وی گفت: امام (ره) در فرمان تاریخی خود در نهم تیر 1360 فرمودند «ننگ تان باد ای تفاله های شیطان و عارتان باد ای خودفروختگان به جنایتکاران بین المللی که در سوراخ ها خزیده اید و در مقابل ملتی که در برابر ابرقدرت ها برخواسته است به خرابکاری های جاهلانه پرداخته اید».

 

 

وی ادامه داد: آن معاندان گمان می کردند با شهادت یاران و نزدیکان امام (ره) جریان انقلاب متوقف یا تضعیف می شود غافل از آنکه نهال نوپای انقلاب با خون همه شهدا آبیاری و تناور خواهد شد. برخلاف تمام این فراز و نشیب ها به لطف پروردگار و با رهبری پیامبرگونه امام (ره) و به پشتوانه مردم ولایت مدار و انقلابی در صحنه های مختلف جریان انقلاب اسلامی شتاب بیشتری به خود گرفت به طوری که امروز با گذشت بیش از 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی اهداف بلند و آرمان های والای این انقلاب مرزهای کشور را درنوردیده و الهام بخش بسیاری از جنبش های ضد استعماری و بیداری ها در سراسر جهان شده است.

 

 

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: امیدوارم مرحوم آیت الله دکتر بهشتی (ره) را الگوی خود قرار داده و با روحیه انقلابی کار جهادی مضاعف، امنیت و آرامش کشور را فراهم آورده و گامی موثر در حل مشکلات کشور و مردم برداریم و با هوشیاری هرچه بیشتر توطئه های استکبار جهانی را در داخل و خارج از کشور خنثی کنیم.

 

 

در پایان این مراسم از مادر شهید حسن مهدی زاده شهید دفاع مقدس، شهید محمدحسین میردوستی شهید مدافع حرم و شهیدان سلمان و روح الله امیراحمدی شهدای امنیت و امر به معروف تجلیل شد.

کد خبر 1275122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha