برق منطقه ای استان زنجان ۱۶۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد

اوجاقی با اشاره به اینکه در استان هشت نیروگاه مقیاس کوچک داریم، گفت: شرکت برق منطقه ای استان زنجان امسال ۱۶۰میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، منصور اوجاقی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان در نشست خبری امروز با خبرنگاران گفت: مهمترین ابزار جهاد تبیین رسانه است و اصحاب رسانه به عنوان عوامل این جهاد نقش آفرینی می کنند.

 

وی به ضرورت پیوست رسانه ای برای هر طرح و پروژه ای گفت: در دولت سیزدهم 7 هزار مگاوات ظرفیت تولید برق ایجاد شده است و امروز ظرفیت کل کشور به 90 هزار مگا وات رسیده است.

 

به گفته اوجاقی، در حالت عادی میزان پیک شبکه بار 45 هزار مگا وات که این رقم در روزهای اوج مصرف و با ورود بار سرمایشی 30 هزار مگا وات به بار شبکه اضافه می شود و ناترازی مصرف پدید می آيد.

 

وی افزود: ما در برق منطقه ای با مصرف کنندگان صنعتی با مصرف سنگین در ارتباط هستیم و تعداد مشترکین صنعت برق در استان زنجان و قزوین 17 مشترک هستند.

 

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان به وجود 300 صنعت با مصرف بالای 7 مگا وات انرژی درکشور اشاره کرد و افزود: در مقوله مصرف بهینه بیش از 6 هزار مگا وات مدیریت مصرف اعمال می شود و به تبع آن در استان زنجان اعمال می شود.

 

وی با یادآوری اینکه نیاز مصرف استان 862 مگا وات است، ادامه داد: 3 هزار کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال در استان زنجان وجود دارد.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در استان 8 نیروگاه مقیاس کوچک داریم، گفت: شرکت برق منطقه ای استان زنجان امسال 160میلیارد تومان پروژه در دست اجرا دارد.

کد خبر 1275142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha