ثبت‌نام دوره های تخصصی مؤسسه قرآنی راسخون در شهر فارسان آغاز شد

قاسمی کرانی بابیان اینکه سه دوره تخصصی برای ثبت نام علاقه مندان در مؤسسه قرآنی «راسخون» فارسان برگزار می شود گفت: «تدبر در قرآن کریم»، «آیه‌های قرآن» و «عطر قرآن» از دوره های تخصصی قرآنی راسخون است که ثبت نام آن تا ۱۰ تیرماه جاری ادامه دارد.

مریم قاسمی کرانی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: «تدبر در قرآن کریم»، «آیه‌های قرآن» و «عطر قرآن» از دوره های تخصصی قرآنی راسخون است که ثبت نام آن تا ۱۰ تیرماه جاری ادامه دارد.

 

مدیر مؤسسه قرآنی و مرکز تخصصی حفظ الراسخون فی العلم شهرستان فارسان ادامه داد: دوره‌های تخصصی مؤسسه قرآنی راسخون در رشته های تدبر، حفظ و صوت و لحن و زیر نظر مربیان مجرب استانی برگزار می شود.

 

قاسمی کرانی اظهار کرد: ارائه مبانی و مفاهیم سوره‌های قرآن کریم با رویکرد خیرگزینی و عمل به آموزه‌های مصحف شریف از اهداف برگزاری دوره تخصصی «تدبر در قرآن کریم» است.

 

وی یادآور شد: دوره‌های تخصصی «تدبر در قرآن کریم» در محل مؤسسه قرآنی راسخون ویژه دختران و پسران شهرستان فارسان برگزار می شود.

 

مدیر مؤسسه قرآنی و مرکز تخصصی حفظ الراسخون فی العلم شهرستان فارسان ادامه داد: علاقه‌مند می‌توانند در دوره تابستانی و آموزشی «آیه‌های قرآن» با آموزش صوت و لحن با حضور اساتید مجرب قرائت و گروه های تواشیح در سطح استان برگزار می شود شرکت کنند.

 

قاسمی کرانی با اشاره به دوره های تخصصی حفظ قرآن کریم با عنوان «عطر قرآن» اظهار داشت: این دوره ها تنها در فصل تابستان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در این دوره تخصصی که ویژه حفظ جزء ۳، ۵ و ۸ قرآن کریم است شرکت کنند.

 

کد خبر 1275185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha