اعلام جزئیات برگزاری آیین قرائت دعای عرفه در چهارمحال و بختیاری

گنجی، زمان و مکان برگزاری آیین معنوی قرائت دعای عرفه در مرکز استان و سایر شهرها و روستای های چهارمحال و بختیاری را اعلام کرد.

حسین گنجی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم معنوی دعای عرفه فردا، ۷ تیرماه از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور مردم شهرکرد و استان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

 

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد ادامه داد: صدا و سیمای مرکز استان نیز مراسم قرائت دعای عرفه را به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی جهانبین پخش می کند.

 

وی بابیان اینکه سخنرانی و مداحی آیین معنوی قرائت دعای عرفه حجت‌الاسلام واضحی دعوت شده از استان قم است تصریح کرد: ستاد اجرایی این مراسم پرفیض از سوی هیئت رزمندگان شهرکرد تشکیل شده است.

 

گنجی اظهارکرد: به منظور تسهیل در به موقع رسیدن به مراسم قرائت دعای عرفه و برگشتن مردم به منزل سرویس های ایاب و ذهاب در نقاط مختلف شهر مستقر هستند و به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

 

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شهرکرد ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به منظور ارائه خدمات جهادی در حوزه بهداشت و درمان و ارائه خدمات پزشکی تیم های خود را در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مستقر می کند.

 

وی گفت: دعای عرفه همراه با روضه حضرت سیدالشهدا (ع) و شهدای کربلا توصیه شده و بهترین میراث معنوی آن امام همام برای انسان‌های موحد است. این دعا در بین مردم از جایگاه والای معنوی برخوردار است لذا از عموم شهروندان دعوت می‌شود در این محفل شرکت کنند.

 

کد خبر 1275186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha