دلیلی برای کم کاری دستگاه ها در حوزه نماز وجود ندارد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار بررسی کمی و کیفی بحث نماز در ادارات و نهادها شد و گفت: دلیلی برای کم کاری دستگاه ها در زمینه برپایی نماز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مرادعلی پیوند» امروز (۶ تیر ماه) در شورای اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نوع مواجهه ما با نماز، رسیدن به مسیر رستگاری است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد برپایی نماز را یک وظیفه دینی و اسلامی دانست و گفت:باید با ارائه راهکارهای مناسب ستاد نماز در دستگاه ها فعال و پویا باشند.

 

وی خواستار بررسی کمی و کیفی بحث نماز در ادارات و نهادها شد و افزود: دلیلی برای کم کاری دستگاه ها در زمینه برپایی نماز وجود ندارد.

 

پیوند ضمن اشاره به ضرورت نظارت بر مساجد بین راهی، یادآور شد: ستاد اقامه نماز در قالب تفاهم نامه انتظارات از هر دستگاه را تنظیم و پیگیری جهت اجرای مطلوب آنها را مدنظر داشته باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اقامه نماز استان خواست گزارش دقیقی از مساجدی که فاقد امام جماعت هستند را تهیه و ارائه کند.

 

وی ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل و پیگیری الگوی مردمی در زمینه مشارکت در نماز توسط دبیرخانه ای در دولت مردمی سیزدهم، خاطرنشان کرد: کارها باید مردمی باشند و اگر مردم پای کار نباشند، کار پیش نخواهد رفت.

 

پیوند از دستگاه هایی که در برگزاری فریضه واجب و الهی نماز اهتمام لازم را دارند قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود طبق آیات قرآنی نمازهای جماعت به ویژه در ادارات و دستگاه ها جدی گرفته و باشکوه برگزار شود.

 

گفتنی است در این نشست، اعضا به وضعیت اقامه نماز در دستگاه ها پرداختند و برای ترویج نماز پیشنهاداتی ارائه کردند.

کد خبر 1275206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha