مشاوره رایگان خادمیاران تعلیم و تربیت رضوی در یک منطقه کم برخوردار آران و بیدگل

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل از مشاوره رایگان خادمیاران تعلیم و تربیت رضوی به دانش آموزان و والدین یک منطقه کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

الهه دشتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران تعلیم و تربیت در آران و بیدگل به دانش آموزان و والدین دانش آموزان یک منطقه کم برخوردار آران و بیدگل مشاوره رایگان ارائه کردند.

 

مسئول کانون تخصصی تعلیم و تربیت خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: خادمیاران و یاوران این کانون‌ تخصصی کانون تخصصی در سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) با حضور در مدرسه ابتدایی شهید قندی روستای یزدلان از توابع شهر ابوزیدآباد ضمن قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، بیان کرامات حضرت و تبیین شخصیت امام محمد باقر(ع) کلاس‌های مشاوره تحصیلی را برای ۲۶ دانش آموز پایه‌های اول تا پنجم مدرسه ابتدایی شهید قندی روستای یزدلان برگزار کردند.

 

دشتی، رفع اشکال و مشکلات درس‌های ریاضی، فارسی و قرآن دانش آموزان توسط معلمان خادمیار و یاور را یادآور شد و افزود: همزمان با مشاوره تحصیلی دانش آموزان نشست مشاوره برای اولیای آن ها با اهدای نمک متبرک در حسینیه جنب مدرسه برگزار شد.

وی تصریح کرد: رئیس اداره آموزش وپرورش به عنوان خادمیار کانون تخصصی تعلیم و تربیت جوایزی از جمله لوازم التحریر، کتاب داستان، جامدادی، بلوز دخترانه و پسرانه را به تمام دانش آموزان حتی ۶ نفر از کودکان مهد کودک روستا تقدیم کرد.

 

به گفته وی، مبلغ ۱۰ میلیون ریال از هزینه ۵۰ میلیون ریالی مشاوره‌ها توسط خادمیاران و یاوران رضوی و ۴۰ میلیون ریال آن توسط خیران نیک اندیش تامین شد.

 

دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل در دو عرصه عمومی و عرصه تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت به همشهریان می پردازد و  ۱۶۹ خادمیار و یاور رسمی رضوی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

کد خبر 1275255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha