اولین نماز عید قربان در استادیوم تاریخی «هینچلیف» نیوجرسی برگزار می‌شود

اولین مراسم نماز جماعت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان امروز در استادیوم تاریخی ۱۰۰ هزار نفری «هینچلیف» واقع در نیوجرسی آمریکا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « insidernj»، اولین مراسم نماز جماعت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان امروز (چهارشنبه 7 تیر) 28 ژوئن 2023 در استادیوم تاریخی 100 هزار نفری «هینچلیف» واقع در نیوجرسی آمریکا برگزار می‌شود.

 

«آندره سایق»، شهردار شهر «پترسون» که استادیوم «هینچلیف» در آن واقع شده است؛ «شاهین خالق»، مدیر بنیاد اسلامی نیوجرسی و اعضای جامعه متنوع و پر جنب و جوش مسلمان پترسون در مراسم عید قربان حضور خواهند داشت.

 

در  این جشن ویژه، اولین نماز جماعت عید در استادیوم تاریخی هینچلیف برگزار می‌شود، جایی که اعضای جامعه پترسون برای دعا و نیایش دور هم جمع می‌شوند.

 

پترسون، که به خاطر سابقه فرهنگی غنی و پیوندهای قوی اجتماعی خود مشهور است، به استقبال از تنوع‌های مذهبی و فرهنگی افتخار می‌کند.

 

این شهر سنت دیرینه ای در گرامیداشت و اهمیت دادن به عید قربان دارد که یکی از دو عید اصلی و بزرگ مسلمانان است،دارد.

 

دست اندکاران برگزاری مراسم عید سعد قربان در استادیوم «هینچلیف» اعلام کرده‌اند که  انتظار می رود صدها نفر از اعضای جامعه در این مراسم شرکت کنند و به نماز بپیوندند.

 

به گفته آنها پیش‌بینی می‌شود که تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسم اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان،بیش از ظرفیت استادیوم ورزشی در این مکان حاضر شوند.

کد خبر 1275281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha