افتتاح کلینیک مصدومین شیمیایی خاتم الانبیاء (ص) سردشت

بعد از سال ها انتظار کلینیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت همزمان با سی و ششمین یادواره شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، بالاخره بعد از سال ها انتظار و درخواست بحق مردم رنج دیده و رنج کشیده و ماتم زده کلینیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت همزمان با سی و ششمین یادواره شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و میرآباد در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آیین با بیان اینکه سردشت شهر ایثار، شهادت، فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی است، گفت: دشمن با بمباران شیمیایی این منطقه جنایت بزرگی را مرتکب شد.

وی ادامه داد: هفته جاری یادآور خاطرات ناخوشایندی برای مردم ایران است و حادثه انفجار جزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از مسئولان دولتی و بمباران شیمیایی سردشت هرگز از یاد و خاطره‌ها نمی‌رود.

معاون رئیس‌جمهور گفت:  راه اندازی این کلینیک می‌تواند سردشت را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کند.

گفتنی است؛کلنیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت دارای یک هزار و ۲۷۰ مترمربع زیربنا و در ۶ طبقه احداث شده و برای آن ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

کد خبر 1275391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha