اهدای ۲۳ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد شیروان

فرماندار شیروان گفت: به مناسبت عید قربان عید بندگی، ۲۳ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان در دو بخش سرحد و قوشخانه اهداء شد.

دولت اسماعیل زاده- فرماندار شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهار کرد: این جهیزیه ها شامل اقلام ضروری تلویزیون، گاز، یخچال، جارو برقی، ماشین لباسشویی و سایر لوازم منزل است که بین 23 نفر از نوعروسان و مددجویان نیازمند این نهاد توزیع شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان امسال تلاش کمیته امداد بر این است تا نوعروسان پشت نوبت این نهاد از پنج قلم جهیزیه تهیه شده، استفاده کنند و انتظار می رود افرادی که دارای توانمندی مالی هستند، در امر تأمین جهیزیه افراد نیازمندان و محرومان ورود پیدا کنند.

 

اسماعیل زاده یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و ادامه داد: در سال‌ جاری تلاش داریم تا با همراهی خیرین و مراکز نیکوکاری مقدمات زندگی مشترک زوجین را با تأمین این جهیزیه‌ها فراهم کنیم تا این افراد زندگی مشترک همراه با آرامش و کم دغدغه‌ای را آغاز کنند.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

کد خبر 1275433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha