انفاق زمینه ساز تقرب به خدا می شود|ضرورت تقویت روحیه برائت از مشرکین

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه هدف دنیای استکباری هم از توهین به مقدسات ایجاد دشمنی و عداوت و تفرقه میان ملت‌هاست، تاکید کرد: همه ما و نه تنها حجاج باید روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه درمازندران و امام جمعه ساری امروز(۸تیر) در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در جمع نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی(ره)، ضمن تبریک عید قربان اظهار کرد: در این روز و آغاز این دهه بزرگ و باکرامت همه شما و خودم را به تقوا سفارش و توصیه می‌کنم.

 

 

وی با اشاره به اهمیت قربانی کردن در روز عید قربان، گفت: انفاق زمینه ساز تقرب به خدا می شود.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به برخی از خدمات دولت جهادی سیزدهم، خاطرنشان کرد: در این دو سال گذشته از عمر دولت آیت الله رئیسی، بیش از چهار هزار شرکت تولیدی و کارخانه‌های راکد و نیمه‌راکد به چرخه تولید بازگشته است که جای تقدیر دارد.

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در این روزها در رابطه با گندم و نان چندین تماس و تذکر داشتیم با این موضوع که بخاطر بارندگی‌های اخیر شاهد نامرغوب شدن بعضی از گندم‌ها هستیم و تحویل گرفته نمی شود که امیدواریم خریداری شده و دور ریخته و یا قاچاق نشود!

 

 

امام جمعه ساری خطاب به استاندار مازندران و فرماندار ساری اضافه کرد: در رابطه با نان نیز خیلی تذکر دادند که جلوی نانوایی‌ها زیاد شلوغ و گرفتن نان مقداری سخت شده و بسیاری از نانوایی‌ها فقط در ساعات محدودی پخت می‌کنند و مردم مشکل دارند که نمی‌دانیم به‌علت کاهش سهمیه‌ها است یا که مشکلات دیگری وجود دارد امید است این مشکل به زودی مرتفع شود.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به حجاج، گفت: بخشی از این پیام بر روی وحدت و معنویت تکیه دارد که ضامن ارتباط مادی و معنوی جهان اسلام است، همچنین در این پیام آمده آمریکا و دیگر نیروهای سلطه استکباری دشمن وحدت و معنویت مسلمانان هستند و به‌خصوص با تدین و تشرع نسل جوان به شدت مخالفند و می‌خواهند نسل جوان را به فساد و فحشا بکشانند.

 

 

وی طرفداری دنیای استکباری از آزادی را بهانه ای برای توهین به مقدسات دانست و یادآور شد: صبح امروز در خروجی خبرگزاری‌ها دو خبر با این محتوا که (محکومیت مسئله قرآن‌سوزی در سوئد توسط آقای کنعانی) و (سخنان پوتین که گفته بی احترامی قرآن در روسیه جرم است) را خواندم؛ حال به ما می‌گویند که چرا با روسیه ارتباط دارید؟ در حالی که غرب قرآن ما را برنمی‌تابد و به دین ما توهین می‌کند، اما پوتین با اینکه مسلمان نیست احترام دین و قرآن را حفظ می‌کند.

 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: هدف دنیای استکباری هم از توهین به مقدسات ایجاد دشمنی و عداوت و تفرقه میان ملت‌هاست، اینجاست که همه ما و نه تنها حجاج باید همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند روحیه برائت از مشرکین را در خود تقویت کنیم.

کد خبر 1275448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha