دولت از مسائل ضروری غافل نیست/ وظیفه نسبت به استان کرمان سنگین است

رئیس جمهوری با بیان اینکه دولت از مسائل ضروری غافل نیست؛ گفت: وظیفه دولت و مسئولین نسبت به این استان که ظرفیت های بسیاری در آن وجود دار، وظیفه سنگینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بم؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی، صبح جمعه(۹ تیر) در بدو ورود به استان در فرودگاه بم با تبریک عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت گفت: مردم ولایت مدار و شهید پرور این استان همواره نشان دادند در دوران های سخت و در فراز و فرودها مردمی ولایتمدار و آماده برای حمایت از انقلاب و ارزش ها هستند.

 

 

رئیس جمهوری افزود: نقش این مردم را در دفاع مقدس و نقش سرداران و نیروهای بسیجی این استان در جای جای دفاع مقدس و در دفاع از حریم و حرم را دیدیم لذا وظیفه دولت و مسئولین نسبت به این استان که ظرفیت های بسیاری در آن وجود دار، وظیفه سنگینی است.

 

وی با بیان اینکه کارهای خوبی در این استان انجام شده اما برخی نواقص مردم را رنج می دهد؛ اظهار کرد: در کنار پروژه ها، دولت از مسائل ضروری غافل نشده و یکی از مسائل مهم در این شهر که کشاورزی و گردشگری و تاریخی است و یک زمینه بسیار خوب ترانزیتی دارد که در کرانه های سواحل مکران قرار گرفته و ظرفیت خوبی دارد؛ مسئله آب است که یکی از مشکلات منطقه بوده و سالها مردم را رنج داده است.

 

 

آیت الله رئیسی ادامه داد: یکی از کارهایی که امروز با تلاش استان و پیگیری وزارت نیرو انجام می شود دسترسی به آب گوارا است که با زحمت فراهم شده و بعد از 12 سال این نتیجه حاصل شده که باید خداوند را شاکر باشیم از این امر حیاتی که خود پیشرفت ساز و بسیار ضروری است.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این سفر استانی نیست که در اجتماعات مردمی حضور یافته و عرض سلام و ادب داشته باشم که از این جهت عذرخواهی می کنم؛ افزود: این سفر برای افتتاح و بازدید از پروژه هایی است که مردم باید در جریان آن قرار بگیرند.

 

 

رئیس جمهوری گفت: در این سفر از شبکه آبرسانی از خلیج فارس که گام های خوبی برای آن انجام شده  اما در نیمه راه هستیم بازدید می کنم تا با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه به بهره برداری برسد زیرا ظرفیت هایی وجود دارد که باید آن را مدیریت کرد تا مردم بتوانند از آنچه که امکان هست نه اینکه ما آن امکان را ایجاد کرده باشیم؛ بهره مند شوند و این یکی از وظایف مسئولین این استان است.

کد خبر 1275518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha