نفاق، زورگویی و خیانت به ملت ها مثلث حقوق بشر آمریکایی است

امام جمعه کرمان حقوق بشر آمریکایی را مثلث نفاق و زورگویی و خیانت به ملت ها دانست و افزود: آنان شعار جذاب حقوق بشر می دهند که از حقوق و توجه به بشر و بشریت در آن خبری نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی،در خطبه‌های نمازجمعه(۹ تیر) گفت: ترس از خدا گاهی به دلیل ترس از مجازات الهی است و طبق روایتی از امام علی علیه السلام آتش جهنم در قیامت با سه گروه حرف می زند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: بر اساس این روایت گروه‌های مذکور زمامداران بی عدالت، دانشمندان بی عمل و اهل معصیت و ثروتمندانی دانست که حقوق واجب الهی را نمی پردازند.

 

وی ولادت امام هادی علیه السلام و دهه امامت و ولایت را تبریک گفت و بر حضور جدی جشن های این دهه و کمک به برگزاری آن تأکید و بیان کرد: دوربین های متعدد دنیا حضور ما در مراسم دینی رصد می کنند پس حضور خود در این مراسم را پررنگ کنید.

 

امام جمعه کرمان با تسلیت شهادت شهید محراب آیت الله صدوقی؛ روز بزرگداشت علامه حلی را هم گرامی داشت و با اشاره به روز دهیاری ها به دهیاری های شهر و روستا خسته نباشید گفت و اظهار کرد: مطالبات از شهرداری ها و دهیاری ها به ویژه شهرداری مرکز استان هم هست تا کمک کنند وجهه این شهر مناسب شهر زیارتگاه حاج قاسم باشد.

 

وی به بهانه روز صنعت و معدن هم خاطرنشان کرد: بنگاه های بزرگ استان باید کمک کنند تا بخشی از استان که رنج محرومیت را می کشد زودده شود و بخشی از ثروت هایی که در اختیار دارند را به سمت مسئولیت های اجتماعی سرازیر کنند.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن خیرمقدم به رئیس جمهوری برای بازدید و افتتاح پروژه های آب و برق استان؛  آبرسانی به بم و بروات همانگونه که با حرکت مجاهدانه خود در آبرسانی به مردم کشور خدمت می کنید هرچه زودتر کمبود آب شهر کرمان با دست با کفایت کرمان شاهد افتتاح باشیم و به دولت انقلابی و شخص ریاست محترم جمهوری خیرمقدم و از این همه زحمات دولت تشکر کنیم.

 

وی حقوق بشر آمریکایی را مثلث نفاق و زورگویی و خیانت به ملت ها دانست و افزود: آنان شعار جذاب حقوق بشر می دهند اما نه از حقوق خبری است و نه از توجه به بشر و بشریت که علت آن این است استکبار و در رأس آن امریکایی ها بر اساس مکاتبی که به آن اعتقاد دارند عمل می کنند گرچه مکاتبی که به آن هم پایبند نیستند و شهوت عملی دارند و در عمل دچار اشکال هستند  لذا فهرست طولانی از حرکت های ضد حقوق بشری حقوق آمریکایی وجود دارد.

 

 

امام جمعه کرمان تحمیل حکومت ها و افرادی که مردم از آن تنفر دارند را نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی دانست و افزود: کارنامه آنها در دفاع از مردم کاملاً سیاه است؛ تحمیل قانون دلخواه خود بر کشورها و ملت ها، استفاده ظالمانه از حق وتو و ایستادن پشت رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و ترور انسان های پاک در طول تاریخ در ملت های مختلف به خصوص در قرن اخیر توسط استکبار و در رأس آن ترور فدایی ملت و فرمانده علی رتبه جبهه مقاومت حاج قاسم، چپاول ثروت کشورها، تبعیض نژادی حاکم بر ایالت متحده و قتل عام سیاه پوستان حقوق بشر آمریکایی است! 

کد خبر 1275553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha