نادیده گرفتن دستاورهای انقلاب؛ بی تقوایی سیاسی|امام هادی(ع) با زیارت غدیریه و جامعه کبیره شیعه را از انحرافات نجات داد

حجت الاسلام نصوری با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی و اینکه دشمن به دنبال وارونه نشان دادن این دستاوردهاست، گفت: خدمات و تشکیلات انقلابی اگر نادیده گرفته شود بی تقوایی سیاسی صورت می گیرد که به نوعی بازی در زمین دشمن محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری- امام جمعه موقت ساری- امروز( ۹ تیر) در خطبه های نمازجمعه ساری در بین نمازگزاران حاضر در مصلی امام خمینی(ره) اظهار کرد: خودم و همه شما بزرگواران را به تقوای الهی دعوت و سفارش می کنم.

 

وی بااشاره به حمله وحشینانه و تروریستی ارتش آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و نامگذاری این روز در تقویم به نام افشای حقوق بشر آمریکایی، گفت: ترور، تحریم، تحقیر ملت ها و نژاد پرستی مولفه های حقوق بشر دولت آمریکا است.

 

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه گسترش اسلام در دنیا مهمترین دلیل دشمنی آمریکا با ایران اسلامی است، افزود: آتش زدن قرآن و توهین به مقدسات نیز برای جلوگیری از گسترش اسلام انجام می شود که نتیجه نخواهد داد.

 

وی با بیان اینکه دولت آمریکا استحاله فرهنگی و سایسی را دنبال می کند، گفت: نسل نو باید کتاب براندازی که یک قرن خیانت آمریکا از هاوایی تا عراق را روایت می کند را باید بخوانند و تبیین کنند تا حقوق بشر آمریکایی به درستی افشا شود.

 

حجت الاسلام نصوری با بیان اینکه آمریکایی ها با دولت سازی، نخبگان سازی و فرهنگ سازی (تبدیل فرهنگ انتظار به فرهنگ ابتذال) ابتذال سازی به دنبال رشد ابتذال و از بین بردن حیا در جامعه اسلامی هستند، ادامه داد: همچنین با فرقه سازی و مذهب سازی به دنبال نفی خدا و امام زمان(عج) هستند.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در جامعه اسلامی تضعیف باورهای دینی و ارکان نظام را پیگیر هستند، افزود: تفکیک و جدایی دین و از سیاست را دنبال می کنند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اشاعه ناامیدی و یاس دیگر اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان شد: تقویت امید و ایمان بهترین نسخه شفابخش برای گریز از توطئه های دشمنان انقلاب است.

 

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی و اینکه دشمن به دنبال وارونه نشان دادن این دستاوردهاست، گفت: خدمات و تشکیلات انقلابی اگر نادیده گرفته شود بی تقوایی سیاسی صورت می گیرد که به نوعی بازی در زمین دشمن محسوب می شود.

 

حجت الاسلام نصوری ضمن گرامیداشت یادو نام علامه امینی، افزود: علامه امینی به دنبال احیای ولایت امیرالمومنین علی(ع) بوده است. باید کتاب الغدیر و مدل اندیشه و تفکر علامه امینی در متن زندگی مسلمانان ساری و جاری باشد.

 

وی به ولادت امام هادی(ع) اشاره کرد و گفت: زیارت غدیریه از مهمترین یادگارهای این امام همام است که مهجور است. این زیارت صحیح ترین سیره زندگی امام علی(ع) است که احیای این زیارت بهترین شیوه گرامیداشت غدیر است.

 

حجت الاسلام نصوری از زیارت جامعه کبیره به عنوان دیگر یادگار امام هادی(ع) یادکرد و افزود: زیارت جامعه کبیره دایره المعارف امام شناسی است.

 

وی با اشاره به واقعه غدیر خم، بیان کرد: غدیر را باید تاریخ سعادت بشر بدانیم و غدیر باید بازخوانی ویژه شود.

 

حجت الاسلام نصوری با اشاره به اهمیت اوقات فراغت و برنامه ریزی برای غنی سازی این ایام، گفت: مهارت افزایی و دانش افزایی باید خروجی کلاس های تابستان باشد.

کد خبر 1275558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha