بررسی ۸ هزار پرونده / ۳۰ درصد پرونده‌های ورودی منجر به سازش شد

صفری با بیان‌اینکه سال گذشته حدود ۸ هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت، گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۳۰ درصد از پرونده‌های ورودی به حوزه قضایی بخش کرگانرود منجر به سازش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، محمد صفری در سخنرانی قبل از خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر و سالروز شهادت پرچم‌دار پاکدست و عدالت طلب دستگاه قضا آیت‌الله شهید بهشتی، این هفته را به کارکنان در دستگاه قضا تبریک گفت.

 

رئیس حوزه قضایی بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه شهید والامقام آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون خود، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند، افزود: شهید بهشتی و یاران باوفایش پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت‌شان مسیر روشنی را فراروی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

 

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ حوزه قضایی بخش کرگانرود به موضوعات حقوق عامه مردم و مطالبات عمومی مانند مشکل آب، برق، جاده‌سازی و مشکلات مردم در خصوص اراضی ملی و نظارت بر اجرای صحیح قوانین از سوی دستگاه‌های اجرایی ورود کرد، تصریح‌کرد: در سال ۱۴۰۱  حدود ۳۰ درصد از پرونده‌های ورودی به حوزه قضایی بخش کرگانرود منجر به سازش شد.

 

صفری گفت: سال گذشته حدود ۸ هزار پرونده در حوزه قضایی بخش کرگانرود مورد بررسی قرار گرفت.

 

رئیس حوزه قضایی بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه مسئله طرح ساحلی مروارید به دلیل مشکلات حقوقی پیش آمده؛ حوزه قضایی پیگیر راه‌اندازی طرح جهت استفاده شهروندان و گردشگران می‌باشد، خاطرنشان‌کرد: در خصوص قلعه صلصال با پیگیری دستگاه قضایی در حال واگذاری به شهرداری لیسار جهت حفظ، توسعه و ترمیم آن هستیم.

کد خبر 1275562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha