جشن ۳ کیلومتری غدیر در خرم‌آباد برپا می‌شود

رضایی پورگفت: با مشارکت بالغ بر ۳۰۰ مجموعه فردی، خانوادگی، گروهی و هیئتی جشن سه کیلومتری غدیر در خرم آباد برپا می شود.

مسلم رضایی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: میهمانی بزرگ غدیر، به عنوان جشنی کاملا مردمی با همکاری تشکل های مردمی برگزار می شود.

 

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ غدیر در استان لرستان افزود: در روز عید سعید غدیر با مشارکت و همراهی ۳۰۰ مجموعه فردی، خانوادگی، گروهی و هیئتی میهمانی بزرگ ۳ کیلومتری در خرم آباد برپا می شود.

 

رضایی پور خاطرنشان کرد: تا به امروز ۱۱۴ موکب، هیات، مجموعه، گروه ، کانون، پایگاه؛ شخص و خانواده در هشت محور قطعی شده اند، که البته احتمال افزایش  هم وجود دارد.

 

وی ادامه داد: مواکب اطعام ۱۵ مورد، پذیرایی ساده ۳۳ موکب، ایستگاه قرآنی ۳ جایگاه، غرفه حجاب و عفاف ۸ مکان، جایگاه فرهنگی ۱۸ موکب و جایگاه کودکان ۱۰ مورد آماده استقبال و پذیرایی و خدمات به تمام مردم لرستان از عصر روز جمعه ۱۶ تیر ماه تا ساعت ۲۳ شب هستند.

 

رضایی پور بیان کرد: طبخ و توزیع غذا، پخش شیرینی و شربت، برپایی غرفه‌های فرهنگی کودک، نوجوان و جوان و همچنین غرفه‌های حجاب و عفاف از جمله خدمات در نظر گرفته شده برای این مراسم است.

 

وی با دعوت از عموم برای مشارکت در این طرح بزرگ، اظهار کرد: از مجموعه‌ها و سازمان‌های دولتی نیز درخواست شده تا در امر پشتیبانی این برنامه برای بهتر گروه‌های مردمی کمک‌رسانی کنند.

 

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ غدیر در استان لرستان افزود: مهمانی بزرگ غدیر عصر جمعه ۱۶ تیرماه همزمان با عیدغدیر خم، از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۱ شب با حضور مواکب، هیات های مذهبی، گروه های جهادی، کانون های فرهنگی، موسسات قرآنی و خیریه و عموم ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت ع در بلوار شهید سید نورخدا موسوی ( بلوار شورا ) خرم آباد در محورهای اطعام، پذیرایی، حجاب و عفاف، کتاب و مسابقه، برنامه های فرهنگی، هنری و نمایش طنز و با پشتیبانی فنی برخی دستگاه های اجرایی برگزار می گردد.

کد خبر 1275629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha