اجرای طرح «سفیران آدینه» در ۶ روستای شیروان

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: طرح سفیران آدینه برای ۶ روستای سنجد، رباط، شهرک امام سجاد، نظر علی، اوغاز و مشهد طُرقی هدف گذاری شد.

حجت الاسلام محمد معلم- مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این طرح در شورای تبلیغی شهرستان که هفته ای یکبار به ریاست امام جمعه و عضویت رییس سازمان تبلیغات و نمایندگان سپاه، بسبج، امور مساجد برگزار می شود، تصویب شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۳۲ روستای شهرستان برای اجرای طرح سفیران آدینه شناسایی شده که در گام نخست ۶ روستا یعنی از هر بخش دو روستا انتخاب شده و تمام اقدامات توسط روحانیون در این روستاها به صورت جهادی خواهد بود.

 

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته برخی از روستاهای شهرستان در برنامه های فرهنگی و مذهبی توانمندی و پتانسیل بالایی دارند ولی مبلغ دینی ندارند و سعی شده از مبلغان شاغل سطح شهر برای اجرای برنامه های آنان هفته ای یک روز استفاده شود.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: فعلا اعضای هر تیم، سه نفر است که قبل از اجرای برنامه ها از طریق شورا، دهیار و فرمانده پایگاه به اهالی روستا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

حجت الاسلام معلم اظهارکرد: با اجرای برنامه ها در گام نخست برای روستاهای مزبور نقاط ضعف و نقصان کارها بررسی می شود و به زودی مابقی روستاها از این طرح استقبال خواهند کرد و روحانیون بیشتری جذب خواهند شد.

 

وی اضافه کرد: در روستاهای هدف گذاری شده کلاس های قرآنی و برنامه های دینی در مناسبت های ملی و مذهبی برای اهالی روستا برگزار می شود.

کد خبر 1275630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha