توزیع ۴۵۰۰ بطری آب زمزم میان نمازگزاران در مسجدالحرام

ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی تاکید کرد که در روز جمعه روز چهار هزار و ۵۰۰ بطری آب زمزم میان نمازگزاران در مسجدالحرام توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الوطن، ساعت های اولیه صبح روز جمعه، مسجدالحرام شاهد حضور جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام بود که برای اقامه نماز جمعه آمده به این مسجد آمده بودند.

 

نماز جمعه در فضایی معنوی در مسجدالحرام اقامه شد و ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به زائران و نمازگزاران انجام داد.

 

ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی  خدمات یکپارچه ای را به زائران بیت الله الحرام ارائه کرد که شامل شستشو و ضدعفونی کردن مسجد الحرام بود و این کار با کمک  چهار هزار کارگر مرد و زن با پشتیبانی از ابزارهای فن آوری مدرن مانند ربات های هوشمند و استریل کردن هوا با بخار خشک صورت گرفت.

 

ریاست کل امور مسجد الحرام و مسجدالنبی تمامی ورودی ها و راهروهای مسجدالحرام را برای ورود و خروج زائران اماده کرده بود و قرآن هایی در اندازه های مختلف  به زبان های مختلف توزیع کرد و دستگاه های ترجمه همزمان برای خطبه های نماز جمعه  نیز توزیع شده بود.

 

پنج هزار ویلچر عادی و سه هزار ویلچر برقی برای افراد مسن و دارای معلولیت نیز آماده شده بود تا به زائران خدمت رسانی کند.

 

ریاست کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی،  بطری های آب سرد زمزم را میان زائران توزیع کرد و 800 کارگر کار توزیع آب متبرک زمزم بین نمازگزاران در سراسر مسجدالحرام را بر عهده داشتند.

کد خبر 1275635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha