برپایی جشن‌های غدیر در مساجد محوری

در آ‌ستانه عید سعید غدیر و به مناسبت دهه امامت و ولایت مراسم جشن و سخنرانی در مساجد شاخص و محوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت و امامت و در آستانه عیدسعید غدیر مراسم جشن و سخنرانی در مساجد شاخص و محوری برگزار می شود.

 

برنامه تعدادی از مساجد به این مناسبت به شرح زیر است:

 

جشن غدیر در مسجد جامع ولنجک، واقع در زعفرانیه، خیابان شهید فلاحی از ۱۲ تا ۱۶ تیر بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج اسلام محمد زمانی، ناصر خلج، محمود سیاح، حمیدرضا بصیری برگزار می شود و در این مراسم مداحان اهل بیت(ع) سید مهدی حجازی، سیدعلی خوانساری، سعید فارسی و اکبر سیاح به مداحی می پردازند.

 

 

 

 

مراسم جشن غدیر در مسجد صاحب الزمان(عج)، واقع در افسریه، ۱۵متری اول، خیابان ۲۷ هم با سخنرانی حجج اسلام سنجری، حمیدرضا بصیری، هادی الیاسی، محمد ثمری، محمود زرین پر، جاسبی زاده، مهدی تخاوری برگزار می شود و تا ۱۶ تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشا ادامه دارد.

 

 

 

 

 جشن غدیر در مسجد صادق آل محمد(ص) واقع در جنت آباد جنوبی، خیابان لاله شرقی از ۷ تا ۱۶ تیر ماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج سلام حائری زاده، سنجری، خلج، بصیری، مزدجو و الیاسی بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود. در این مراسم محسن طاهری، موسی رضایی، سیدعلی خوانساری و یوسف بالو به مداحی و ذکر مناقب امیرمومنان(ع) می پردازند.

 

 

 

 

بنابراین گزارش،مراسم جشن دهه ولایت و امامت در مسجد فاطمه الزهرا(س) واقع در تهرانپارس، ضلع جنوب غربی میدان شاهد از ۷ تا ۱۶ تیر بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجج اسلام سرلک، محمد زمانی، ناصر خلج، حمیدرضا بصیری، احسان بخش، محمود زرین پر در این مسجد برگزار می شود.

 

 

 

این گزارش می افزاید: مراسم جشن عید غدیر خم در مسجد فائق واقع در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان فیاض بخش نیز با سخنرانی حجج اسلام سیدحسین مومنی و سعید شحیطاط و سهیل اسعد و  و مدیحه سرایی حمید دادوندی و مهدی اصلانی از ۱۱ تا ۱۵ تیر بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

 

 

کد خبر 1275664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha