مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، مدارس علمیه خواهران این شهرستان در نظر دارند مسابقه کتابخوانی برگزار کنند.

شهناز همتی- مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: شرکت کنندگان و علاقه مندان این مسابقه می توانند از کتاب «شأن طلبه و حجاب و عفاف» تالیف دنیا پورمند استفاده کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی شرکت کنندگان باید درخلاصه نویسی 10 صفحه، بروشور چهار صفحه، کلیپ دو دقیقه ای، تهیه پاورپوینت 10 اسلاید، استخراج 20 موضوع علمی تحقیقی از محتوای کتاب، ارائه سه موضوع همراه با تحقیق و پژوهش از محتوای کتاب و طرح 50 سوال تشریحی باشد.

 

همتی مهلت ارسال آثار را  20 تیرماه 1402 عنوان کرد و افزود: آثار باید به شماره مجازی 09157101739 ارسال شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان بیان کرد: عفاف و حجاب از جایگاه مهمی در جامعه و اسلام برخوردار بوده و این امر در راستای ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب خصوصا برای نسل امروز است که مادران آینده الگوی ائمه اهل بیت(ع) باشند و این مهم در جامعه پیاده شود.

 

مدرسه علمیه الزهرا در شهرستان شیروان فعالیت خود را از سال 72 آغاز کرده که تاکنون 250 طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند و اینک 75 نفر مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 1275675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha