اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه در دهه امامت و ولایت

شعبانی با اشاره به برگزاری جشن های بزرگ عیدانه در اراک گفت: بیش از ۴۰ عنوان برنامه همزمان با دهه امامت و ولایت در اراک برگزار می شود.

علیرضا شعبانی، ضمن تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برنامه های متنوع فرهنگی و جشن های مختلفی را برای این ایام در نظر گرفته است که از شب عید قربان این برنامه ها در نقاط مختلف شهر آغاز شده است.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک  با اشاره به اینکه این جشن ها و برنامه ها با موضوعات مختلف ورزشی، هنری، اجتماعی و مسابقات مختلف همراه است، افزود: برنامه های دهه امامت و ولایت با عنوان «تمام شهر مهمان علی ست» برگزار می شود.

 

وی به اجرای بیش از چهل عنوان برنامه در سطح شهر اراک خبر داد و ادامه داد: این برنامه ها در قالب ۷ جشن منطقه ای با حضور هنرمندان کشوری، ۲۰ جشن محله ای با حضور هنرمندان استانی، ۱۰ جشن ویژه بانوان در پارک بانوان و اجرای ۱۰ نمایش موزیکال در فرهنگ سرای شهر برگزار می شود.

 

این مقام مسئول همچنین به استقرار ۵۵ غرفه ایستگاه صلواتی و فرهنگی در ۵۵ محله همراه با فضاسازی و آماده کردن محلات و مصلی اراک جهت برگزاری  جشن های غدیر نیز خبر داد و گفت: آماده سازی فضا و  نصب ۱۱۰ غرفه جهت استقرار موکب ها و هیئات مذهبی در مصلی بیت المقدس اراک از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی  که با مشارکت گروه های مردمی برگزار خواهد شد.

 

شعبانی همچنین اضافه کرد: بیش از ۴۰ ویژه برنامه جهت گرامی داشت دهه امامت و ولایت توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک شهرداری برنامه ریزی و در طول دهه اجرا خواهد شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در ادمه با اشاره به اینکه در اجرای  برنامه های متنوع در دهه امامت و ولایت از پتانسیل هنرمندان کشوری و بومی استفاده شده است، ادامه داد: در راستای گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و همچنین افزایش نشاط اجتماعی، شاهد اجرای جشنواره های فرهنگی و جشن ها شاد همراه با پیوست فرهنگی و همچنین برگزاری مراسمات مذهبی در جای جای شهر اراک به ویژه در محله های کمتر برخوردار و پارک ها هستیم.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در ایام غدیر فرهنگسراهای شهرداری اراک ویژه برنامه هایی برای اقشار مختلف مردم ارائه می دهد که این برنامه ها از روز عید قدیر آغاز و خوشبختانه مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

کد خبر 1275701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha