آغاز ثبت نام کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری جوانان نینوا ارومیه

راد از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه و اوقات فراغت در کانون جوانان نینوا خبر داد و گفت: ثبت نام کلاس های اوقات فراغت از ابتدای تیرماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند برای حضور در این دوره ها به مسجد علی شهید مراجعه کنند.

یوسف راد، مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان نینوا ارومیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آذربایجان غربی اظهار کرد: ثبت نام کلاس های اوقات فراغت از ابتدای تیرماه آغاز شده و علاقه مندان می توانند برای حضور در این دوره ها به مسجد علی شهید ارومیه مراجعه کنند.  

وی افزود: کلاس های تابستانه و اوقات فراغت این کانون در رشته های دينی‌ و فرهنگی شامل کلاس های درسی، ورزشی، و فرهنگی شامل دروس ریاضی،  عربی،  زبان انگلیسی، کلاس های ورزشی شامل فوتبال، والیبال، جودو و دفاع شخصی، تفریحی مثل اردو،  بازدید علمی، سینما، استخر،  کلاس های کمک های اولیه و علمی کاربردی توسط کانون فرهنگی و هنری علی شهید برگزار خواهد شد.

راد ادامه داد: همچنین کلاس های  حفظ‌ و روان‌ خوانی قرآن کریم، سيره‌ اهل ‌بيت (ع) و شهدا، کتاب‌خوانی، مباحث ‌اعتقادی و احکام نیز برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا بیان کرد: ویژه برنامه های اوقات فراغت تابستانی با هدف جذب نوجوانان و جوانان به مسجد و همچنین غنی سازی اوقات فراغت آن ها در ایام تابستان برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۷۰ نفر عضو کانون بوده، گفت: تمام اعضا در فعالیت ها بصورت بسیجی حضور مستمر دارند و این برنامه ها برای رده سنی 8 تا 18 سال تدارک دیده شده است.

گفتنی است؛ امروز مراسم افتتاحیه طرح های تابستانه کانون فرهنگی و هنری جوانان نینوا مسجد علی شهید ارومیه با حضور بچه های مسجدی ساعت ۱۸ عصر برگزار خواهد شد.

کد خبر 1275716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha