چهارمحال و بختیاری میزبان شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران شد

شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه ۲ ایران ۱۰ تا ۱۲ تیرماه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

پیام احمدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه ۲ ایران ۱۰ تا ۱۲ تیرماه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تعداد ۱۲ گروه موسیقی از استان‌های اصفهان، بوشهر، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری در شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منطقه ۲ ایران حضور دارند.

 

وی بابیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری به عنوان میزبان منطقه ۲ کشور مشخص شده است گفت: این جشنواره موسیقی در بخش پژوهشی با حضور شش پژوهشگر و استاد موسیقی از استان های تهران، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان برگزار می شود.

 

احمدی ابراز کرد: افتتاحیه شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران روز شنبه ۱۰ تیرماه جاری از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: موسیقی محلی کهگیلویه و بویراحمد، شاهنامه‌خوانی، فلک‌ناز خوانی، برگشت بهرام برای تازیانه، بررسی موسیقی عرب خوزستان و کارگاه آموزشی ساز نی‌انبان از موضوعات پژوهشگران شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در استان چهارمحال و بختیاری است.

 

وی به اجرای موسیقی هنرمندان استان های مختلف در جشنواره موسیقی نواحی ایران اشاره کرد و افزود: تعداد ۳۵ هنرمند از استان های مختلف کشور در بخش موسیقی برنامه اجرا می کنند.

 

 

کد خبر 1275735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha