رشته‌های دانشگاهی بر اساس موقعیت هر شهر تعیین شود

حجت الاسلام مدبر گفت: بعضی از رشته های دانشگاهی با توجه به شرایط جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی هر نقطه از کشور، کارآیی بیشتری دارد که لازم است این مهم در اولویت آموزش عالی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار رئیس دانشگاه پیام نور جهرم تسهیل در آموزش عالی را فرصت مناسبی دانست که دانشگاه پیام نور به واسطه سیستم آموزشی خاص خود نقش‌ مهمی در این خصوص ایفا می کند.

 

امام جمعه جهرم افزود: در کنار تنوع رشته های دانشگاهی، توجه به کارآیی و ایجاد شغل در آینده از نکات مهم و ضروری است که باید مورد توجه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قرار بگیرد.

 

 وی تاکید کرد: بعضی از رشته های دانشگاهی با  توجه به شرایط جغرافیایی، اقتصادی و اجتماعی هر نقطه از کشور،کارآیی بیشتری  داشته که لازم است این مهم در اولویت آموزش عالی قرار گیرد تا رشد، توسعه و  بهره‌وری بیشتری را در سایه علم و تکنولوژی شاهد باشیم.

 

ذبیحین پور، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم نیز در این نشست، اظهار داشت: پیش از این قرار بر ادغام دانشگاه پیام نور جهرم بود که به واسطه تلاش های صورت گرفته هم اکنون علاوه بر رشته های قبل، چندین رشته دانشگاهی جدید نیز به این مرکز افزوده شده است.

 

وی با اشاره به این که رویداد همایش ملی فیزیک به میزبانی دانشگاه پیام نور جهرم برگزار شده گفت: با توجه به موفقیت دانشجویان در بخش های مختلف، این مرکز علمی ظرفیت دارد تا به صورت ویژه در تولید علم قدم های بیشتری بردارد.

 

کد خبر 1275744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha