پیشرفت فیزیکی۸۶ درصدی راه آهن رشت_کاسپین

خادمی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی۸۶ درصدی راه آهن رشت_کاسپین گفت: بر اساس آمار  برای تکمیل این پروژه در فاز نخست به ۴۵۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ، خیرالله خادمی _ معاون وزیر راه و شهرسازی امروز ( شنبه ۱۰ تیر ) در نشست با استاندار گیلان با بیان اینکه مسیر ریلی راه آهن رشت_کاسپین یکی از چهار مسیر ریلی اولویت‌دار در کشور است، اظهار کرد: یکی از اهداف دولت تکمیل این راه آهن در فصل تابستان است که به شرطی تمامی اعتبار این امر محقق می‌شود.

خیرالله خادمی با اشاره به پیشرفت فیزیکی۸۶ درصدی راه آهن رشت_کاسپین گفت: بر اساس آمار  برای تکمیل این پروژه در فاز نخست به ۴۵۰ الی ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با تاکید بر اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی در تکمیل راه آهن رشت_ کاسپین افزود: با تلاش‌های استاندار گیلان و معاون سازمان برنامه و بودجه زمان‌بندی برای تکمیل راه آهن رشت_ کاسپین و زمان تخصیص اعتبار لحاظ شده است.

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تکمیل راه آهن رشت_ کاسپین در اجرایی شدن کریدور شمال به جنوب، اظهار کرد: شماره معکوس برای بهره برداری از این پروژه آغاز شده است و هیچ مشکلی در خصوص تامین اعتبار و همچنین اعتبارات مازاد وجود ندارد.

حمید امانی با ابراز امیدواری در خصوص تکمیل راه آهن رشت_ کاسپین تا ۱۵ مردادماه افزود: با توجه به میزان پیشرفت پروژه و همچنین اقدامات صورت گرفته بسیار امیدوارم که این پروژه تا ۱۵ مردادماه تکمیل شود

کد خبر 1275746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha