شادپیمایی «کالسکه سواران غدیری» در شیراز

ویژه برنامه شادپیمایی «کالسکه سواران غدیری» به مناسبت عید سعید غدیر خم در شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، جای جای استان پهناور فارس در جشن عید امامت و ولایت سراسر نور، شادی، شعف و نشاط است. مساجد، هیئت های مذهبی و حسینیه ها، اماکن متبرکه و امامزاده های فارس در تکاپوی برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های عید سعید غدیر خم هستند.

 

در برنامه های عید سعید غدیر خم، همه حضور دارند؛ از کوچک و بزرگ تا زن و مرد؛ همه گرد هم جمع می شوند تا جشن اکمال دین و اتمام نعمت را با شکوه برگزار کنند.

 

علاوه بر برنامه شادپیمایی خانواده ها که با اجرای برنامه های باشکوه در روز عید غدیر در شیراز برگزار می شود؛ برنامه دیگری نیز در قالب شادپیمایی تدارک دیده شده که در نوع خود کم نظیر و البته جذاب است.

 

قرار است برنامه شادپیمایی ویژه خردسالان و نوزادان شیرخوار در قالب «کالسکه سواران غدیری» روز جمعه 16 تیرماه و همزمان با عید سعید غدیر خم در شیراز برگزار شود. این برنامه از ساعت 17 از میدان شهدا آغاز و به سمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) ادامه پیدا می کند.

 

این برنامه به همت دبیرخانه ستاد خانواده و جمعیت استان فارس همراه با هدیه های جذاب ویژه مادران و فرزندان دلبندشان برگزار می شود.

 

کد خبر 1275750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha