برگزیدگان نخستین جشنواره شعر نماز استان فارس تجلیل شدند

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر نماز استان فارس با حضور دانش آموزان و فرهنگیان صاحب اثر در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حسینعلی معزی، رئیس اداره قرآن، نماز و عترت سازمان آموزش و پرورش استان فارس، امروز ( 10 اردیبهشت) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره شعر نماز استان فارس، گفت: فراخوان این جشنواره آبان ماه سال گذشته به کلیه مدارس استان ابلاغ شد که در مجموع بیش از 650 اثر از سروده های دانش آموزان دوره راهنمایی، متوسطه و نیز فرهنگیان به دبیرخانه جشنواره رسید.


وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره شعر نماز از طرف وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار به استان فارس واگذار شد و شیراز به عنوان شهر علم، ادب، هنر و سومین شهر مذهبی کشور به عنوان میزبان مامور برپایی این جشنواره شد.


معزی، برگزاری این جشنواره را فرصتی مناسب برای قرائت سروده های دانش آموزان و فرهنگیان در رابطه با نماز و بهره مندی از محضر اساتید برجسته دانست و افزود: آثار در قالب ها و گروه های مختلف و به صورت جداگانه داوری شدند.


رئیس اداره قرآن، نماز و عترت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس از چاپ و انتشار آثار برجسته این جشنواره در کتابی با عنوان "جشنواره شعر نماز سال" خبر داد.


خاطرنشان می شود: در این مراسم صاحبان آثار برتر ضمن قرائت سروده های خود، لوح تقدیر و هدایا نیز دریافت کردند.


پایان پیام/

کد خبر 127576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha