آیین افتتاحیه اوقات فراغت کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود

آیین افتتاحیه اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان و رویداد طرح ملی«مسجد، کانون نشاط» عصر امروز با حضور مسئولان ستاد عالی و استانی در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، همه ساله با آغاز فصل تابستان بازار کلاس های تابستانی داغ شده و اولیاء در تلاش هستند با شناسایی کلاس های تابستانی متناسب با سن و استعداد فرزندان خود زمینه را برای استفاده حداکثری از این کلاس ها فراهم سازند.

 

کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از گسترده ترین شبکه های اجتماعی و به دلیل همجواری با مساجد از جایگاه مطمئنی در نزد خانواده ها برای حضور فرزندانشان در کلاس های تابستانی برخوردار هستند.

 

به همین منظور با آغاز فصل تابستان کلاس های اوقات فراغت کانون های مساجد با برگزاری یک مراسم افتتاحیه کلید می خورد و جوانان و نوجوانان می توانند با ثبت نام در این کلاس ها که در سنوات اخیر از طریق سایت بچه های مسجد مهیا شده است از این کلاس ها بهره مند شوند.

 

امسال نیز مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی اوقات فراغت با عنوان«مسجد، کانون نشاط» با حضور مسئولان ستادی و استانی در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان کانون فرهنگی هنری کمیل برگزار می شود.

 

بنا به اعلام ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان کلاس های اوقات فراغت در 250 باب از کانون های مساجد با مشارکت 8 هزار نفر از اعضای کانونی برگزار خواهد شد.

 

ثبت نام علاقمندان برای شرکت در کلاس های اوقات فراغت از طریق سایت بچه های مساجد است و امسال در یک کار خلاقانه کلاس های کانون های مساجد در سامانه نورینو هم ثبت شده است و دانش آموزان هم می توانند از این کلاس ها بهره مند شوند.

کد خبر 1275789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha