مسابقه «همه در پناه مولاییم» برگزار می شود

سروی قمصری از برگزاری مسابقه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با عنوان همه در پناه مولاییم همزمان با دهه ولایت و امامت خبر داد .

«مصطفی سروی قمصری»، دبیر اجرایی پویش مردمی اهل بهشت باشیم در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری مسابقه «همه در پناه مولاییم»، گفت: هدف از برگزاری مسابقه همه در پناه مولاییم آشنایی جوانان و نوجوانان با اهل بیت (ع) و همچنین استفاده از فضای مجازی جهت ترویج معارف دینی و توسل به اهل بیت (ع) است.

 

 وی بیان کرد: همچنین زنده نگه داشتن دهه ولایت و عید سعید غدیر یکی از اهداف و محورهای مسابقه همه در پناه مولاییم است.

 

سروری قمصری افزود: افراد شرکت کننده در این مسابقه دانش آموزان می باشند به این صورت که دانش آموزان می بایست با ربات «اهل بهشت باشیم» در فضای مجازی و در پیام رسان بله؛ گپ؛ ایگپ؛ سروش و تلگرام پوستر اختصاصی خود را با ربات اهل بهشت باشیم به آدرس : @ahlebehesht_bot درست کنند و برای کار با ربات ابتدا فیلم آموزش را در کانال ایتا به آدرس @AhleBehesht_ir ببینند و سپس اقدام به ساخت پوستر خود نمایند.

 

دبیر اجرایی پویش مردمی اهل بهشت باشیم در ادامه افزود: این مسابقه در فضای مجازی و به صورت سراسری در مدارس، کانال گروه های مدارس و مجموعه های فرهنگی منتشر گردیده است. بیست و سوم تیر ماه آخرین مهلت ارسال پوستر است.

 

وی تصریح کرد: مسابقه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با عنوان «همه در پناه مولاییم» سبب پیوند دانش آموزان و انس با اهل بیت گردیده و انتشار عکس آنها با متن دلخواه سبب توجه به این قشر موثر و آینده ساز می گردد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1275829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha