برگزاری دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون در کردستان

حجت‌الاسلام رازیانی از برگزاری دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون در کردستان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از دهم تا سیزدهم تیرماه در شهر مریوان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون استان کردستان از دهم تا سیزدهم تیرماه در شهر مریوان در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی بیان کرد: شناخت فرق و مذاهب (شیعه‌شناسی)، وحدت تمدنی امامین انقلاب، روش شناسی تبلیغ در مناطق تلفیقی و پاسخ به شبهات حوزه فرق و مذاهب سرفصل‌های این دوره آموزشی هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: دوره توانمندسازی مبلغین و روحانیون با مشارکت گروه امت و تمدن، پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم علیه‌السلام، اداره‌کل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان و مرکز فرهنگی تبلیغی ادیان و مذاهب اسلامی(مفتاح) برگزار شده است.

 

رازیانی تصریح کرد: حجت‌الاسلام عبدالله‌زاده و حجت‌الاسلام خورشیدی از پژوهشگران و اساتید پژوهشکده باقرالعلوم سازمان تبلیغات اسلامی کشور، اساتید این دوره آموزشی هستند.

 

وی در پایان اضافه کرد: این دوره به میزبانی اردوگاه امام علی علیه‌السلام شهرستان مریوان در حال برگزاری است.

کد خبر 1275846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha