دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان تهران آرمانی شد

شهید آرمان علی وردی در جشنواره علامه حلی امسال در بخش ویژه برگزیده شد و در اتفاقی جالب ، روز برگزاری اختتامیه، مصادف با روز تولد این شهید عزیز یعنی ۱۳ تیرماه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان تهران، آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلّی استان تهران با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، رئیس و اعضاء شورای حوزه علمیه استان تهران، اساتید و پژوهشگران برتر حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کریمی دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان تهران در این زمینه گفت: آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلّی استان تهران در روز سه شنبه 13 تیرماه 1402 ساعت 8 صبح در تالار شیخ صدوق (ره) حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و اعضاء شورای حوزه علمیه استان تهران برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد: در دوازدهمین جشنواره پژوهشی علامه حلی حدود دو هزار نفر از اساتید و طلاب خواهر و برادر شرکت کرده و  80 نفر حائز رتبه شدند.

حجت الاسلام کریمی افزود: در مراسم اختتامیه امسال از برگزیدگان جشنواره، و همچنین از پنج مدرسه علمیه برتر پژوهشی حوزه علمیه برادران و خواهران استان در حضور مدیران و اساتید و خانواده‌های معزز منتخبین، تقدیر به عمل می‌آید.

دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان تهران یادآور شد: شهید آرمان علی وردی نیز با یک اثر پژوهشی در این جشنواره  حضور پیدا کرده و حائز رتبه شده است و مقرر گردید در حضور خانواده معزز شهید از این اثر تقدیر گردد.

 

وی گفت: جشنواره علامه حلّی استان تهران هرساله به عنوان بزرگترین فعالیت پژوهشی طلاب حوزه علمیه تهران برگزار می‌شود و این همایش فرصتی است برای آشنایی با استعدادهای برتر پژوهشی که به یاری خداوند و تلاش مضاعف، آینده‌ساز عرصه تحقیق و پژوهش در مطالعات اسلامی هستند.

دبیر دوازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) استان تهران در پایان از همه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان تهران دعوت کرد در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 1275860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha