آغاز دوره های قرآنی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان

میر عظیمی گفت: کشف و پرورش استعداد‌های فکری و ذوقی کودکان با تکیه بر آموزه‌های دینی و فعالیت‌های کتاب‌محور، رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان محسوب‌می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت ،سید‌جلیل میرعظیمی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در آیین آغازین دوره‌های قرآنی اظهار کرد : کشف و پرورش استعداد‌های فکری و ذوقی کودکان با تکیه بر آموزه‌های دینی و فعالیت‌های کتاب‌محور، رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان محسوب‌می‌شود.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه برهمین اساس نیز برگزاری کارگاه‌های آموزش اقرائی و القائی قرآن کریم در کانون را گامی برای تحقق این اهداف دانست و بااشاره به روش‌های آموزشی خلاقانه و غیرمسقیم این شیوه تدریس گفت: این نگاه، مبتنی با برنامه‌های فرهنگی و تربیتی این مجموعه به‌شمار‌می‌رود.
وی افزود: برگزاری این دوره‌ها در کانون، اتفاق مبارکی است و چنانچه آموزه‌های قرآنی با فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون ممزوج و آمیخته‌شوند، شاهد تربیت نسلی توان‌مند و باور‌مند خواهیم‌بود.
این مسئول فرهنگی هم‌چنین خبر خوبی برای شرکت‌کنندگان در آیین‌آغازین دوره‌های قرآنی‌داشت و تصریح کرد: کودکان و نوجوانان حاضر در این مراسم از امکان عضویت رایگان و تخفیف در کارگاه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بهره‌مند‌می‌شوند.
گفتنی‌است، دوره‌های آموزش وحیانی قرآن کریم ساعت ۱۷روز‌های سه‌شنبه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در رشت برگزار‌می‌شود و طی آن فرهاد فلاح‌پور و دیگر اساتید مجموعه قرآنی «حاملان نور و سفیران الهی» استاد گیلان با بهره‌گیری از شیوه اقراء و القاء به آموزش قرآن کریم خواهند‌پرداخت. 

کد خبر 1275873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha