برپایی ۴ موکب جهت تهیه و توزیع غذا در مسجد الاقصی اراک

ظهیری از برپایی ۴ موکب جهت تهیه و توزیع غذا در مسجد الاقصی اراک به مناسبت عید غدیر خبر داد.

مجتبی ظهیری، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر و ایام دهه امامت و ولایت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: جشن بزرگ عید سعید غدیر خم در روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ همراه با مسابقه برای گروه های سنی مختلف، گروه سرود و ...در مسجد الاقصی اراک برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) با اشاره به اینکه برپایی 4 موکب جهت تهیه و توزیع غذا از دیگر فعالیت های این مجموعه فرهنگی به مناسبت عید سعید غدیر است، ادامه داد: این موکب ها در محل مسجد به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

 

وی برپایی ایستگاه صلواتی و تهیه و توزیع شیرینی و شربت را از دیگر برنامه های این مسجد دانست و بیان کرد: این فعالیت ها به همت مجموعه فرهنگی مسجد و با همکاری اعضای کانون برگزار می شود.

 

ظهیری برپایی مراسم شاد همراه با برپایی مسابقات مختلف و اهدای جوایز در محوطه باز مسجدالاقصی همراه با مولودی خوانی، سخنرانی و اجرای سرود را از برنامه های روز عید غدیر دانست و اضافه کرد: تبیین سیره و منش علوی در جامعه امری ضروری است و ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر فرصت مناسبی برای این مهم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) همچنین ادامه داد: کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال با اعضای جوان و نوجوان است که همواره در طول سال و به ویژه در مناسبت های مختلف برنامه های گسترده ای را برگزار و همواره مورد استقبال اقشار مختلف قرار می گیرد.

کد خبر 1275883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha