۲۰ تیرماه آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره سواد رسانه  کردستان

فرامرزی ۲۰ تیرماه را آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره نهضت سواد رسانه همزمان با سراسر کشور در استان کردستان خبر داد.

مجتبی فرامرزی مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان  اظهار کرد: در راستای توجه به فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر نشر و بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی، مرکز نسرای کردستان جشنواره سواد رسانه‌ای را در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌کند.


وی افزود: این جشنواره رسانه‌ای به منظور آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی استان کردستان و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.


مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان یادآور شد: سازمان فضای مجازی درصدد است اینگونه جشنواره‌ها را در راستای جهاد تبیین رسانه‌ای و مهیا کردن بستری برای کنشگران فعالانه در فضای مجازی برگزار کند.


فرامرزی به محورهای جشنواره پرداخت و گفت: تربیت رسانه‌ای، جریان‌شناسی، رسانه‌شناسی، فناوری‌های نوین ارتباطی، امنیت فناوری اطلاعات، سواد فناوری اطلاعات ،امنیت سایبری ،اقتصاد رسانه‌ای، اشتغال رسانه‌ای و کارآفرینی رسانه ای از محورهای این جشنواره هستند.

 
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و فعالان فضای مجازی می‌توانند در قالب‌های سخنرانی، موشن‌گرافی، پوستر، اینفوگرافی و کتاب آثار خود را تا ۲۰ تیر ماه سال ۱۴۰۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان اضافه کرد: آثار بعد از داوری و انتخاب، به جشنواره کشوری که مرداد ماه برگزار می‌شود ارسال و علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از جزییات این رویداد به ادمین کانال‌ روبیکا به آدرس https://rubika.ir/nasrakurd مراجعه کنند.

کد خبر 1275887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha