دهه ولایت و امامت دهه پیام رسانی و بازشناسی غدیر است

حجت الاسلام جباری گفت: دهه ولایت و امامت، دهه پیام رسانی غدیر است و باید بازشناسی غدیر مورد توجه جدی در جامعه امروز ما باشد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری- امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: دهه ولایت و امامت و مشارکت در جشن های قربان تا غدیر فرصت مناسبی برای غدیر شناسی و بازشناسی غدیر است.

 

وی افزود: دهه ولایت و امامت، دهه پیام رسانی غدیر است و پیامبر اکرم (ص) که خود نخستین پیام رسان و مبلغ پیام غدیر بود، همین وظیفه خطیر را بر دوش تک تک امت اسلامی تا روز قیامت نهاده و باید آن را جامه عمل بپوشانیم.

 

امام جمعه بهشهر یادآور شد: غدیر سرچشمه پاکی، حقیقت انکار ناپذیر و جاودانه در تاریخ اسلام است و باید این چاکی ها به درستی با با زبان و بیان درست به جامعه منعکس و انتقال داده شود و جوانان و نوجوان و نسل امروز جامعه از این پاکی ها سیراب شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: ادب دینی اسلامی و قرآنی، جوانان را نورانی می کند و در دهه ولایت باید برای خدا از دین خدا حمایت کنیم و از خون شهدا و ولایت پاسداری کنیم.

 

وی افزود: ولنگاری و. بداخلاقی فعلی در جامعه قابل قبول و پذیرش نیست، اسلام همگان را آزاد آفرید تا با اهل بیت(ع) و دین باشند و باید در دهه غدیر جوانان را با غدیر و اسلام و دین آشنا کرده و آشتی دهیم.

 

امام جمعه بهشهر یادآور شد: نسل جدید امروز ما تشنه فراگیری و آموختن است و ما باید خوراک مناسب برای جوانان و نوجوانان فراهم و غدیر را در این دهه به درستی تبییت کرده و ضمن بیان دستورات دینی، وحدت و اتحاد و برادری را در جامعه ترویج کنیم.

کد خبر 1275892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha