حمایت همه جانبه دستگاه ها از برنامه های اوقات فراغت

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به فعالیت گسترده کانون های مساجد ساوه بر حمایت همه جانبه دستگاه ها از برنامه های اوقات فراغت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام جعفر رحیمی، در آیین افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت مساجد که با عنوان مسجد، کانون و نشاط و با حضور مرتضی انقانی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه در مسجد انقلاب این شهر برگزار شد، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه یکی از مراکز فعال در این شهرستان هستند.

 

امام جمعه شهرستان ساوه با تاکیدبر حمایت همه جانبه از این مراکز فرهنگی، افزود: مخاطبین کانون های مساجد بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند و باید برنامه های مدون و حساب شده برای این عزیزان ترتیب داده شود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های فرهنگی هنری دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی، ادامه داد: کانون های مساجد با مخاطب شناسی و زمان شناسی برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی را برای مخاطبین خود اجرا می کنند و خوشبختانه مجتمع فرهنگی ساوه همواره میزبان این کانون ها و برنامه های فرهنگی و مسجدی است.

 

این مقام مسئول حمایت از کانون های مساجد را راهی موثر در هدایت صحیح جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با داشتن برنامه های مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، هنری و تفریحی مامن امنی برای آینده سازان ایران اسلامی هستند.

کد خبر 1275948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha