خاطرات شهید رحمان استکی از سوی حوزه هنری در حال تولید است

فتاحی نافچی گفت: خاطرات شهید رحمان استکی توسط «حبیب‌الله فاضلیان» از یاران شهید از سوی حوزه هنری در حال تولید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، قاسم فتاحی نافچی در نشست تخصصی علمی «بررسی ویژگی‌های شهید رحمان استکی نماینده مجلس تراز انقلاب اسلامی» که در حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهارداشت: جمع‌آوری خاطرات فعالان انقلاب اسلامی در استان و تبیین شخصیت شهید رحمان استکی و واقعه هفتم تیر ۱۳۶۰ از اهداف برگزاری این نشست است.

 

مدیر واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهید رحمان استکی یکی از شهدای والا مقام استان چهارمحال و بختیاری و از فعالان انقلاب اسلامی بود.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: شهید رحمان استکی در خانواده ای مذهبی و انقلابی که بعدها سه شهید گلگون کفن تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردند به دنیا آمده است.

 

وی ابراز کرد: این شهید والا مقام در زمان انقلاب با رشادت های فراوان و ایمان قوی کار راهپیمایی و تظاهرات و همچنین آگاهی بخشی به فعالان و مبارزان انقلاب اسلامی را برعهده داشته است.

 

فتاحی نافچی گفت: آشنایی فرهنگیان و دانش‌آموزان با اصول و مبانی اعتقادی اسلام و کلام وحی که اساس مبارزه با ظلم و کفر است از دیگر اقدامات موثر شهید رحمان استکی بود.

 

مدیر واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: خاطرات شهید رحمان استکی توسط «حبیب‌الله فاضلیان» از یاران شهید از سوی حوزه هنری در حال تولید است.

 

کد خبر 1275957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha