شوق عید؛ تلاشی از یک کانون روستایی برای نشر فضائل امیرالمؤمنین علی علیه السلام

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی روستای آهوئیه در شهرستان بافت برای دومین سال متوالی فعالیتی را در فضای مجازی برای نشر فضائل مولا علی علیه السلام رقم زد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کریم‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان از برگزاری مسابقات مجازی "شوق عید۲" از سری مسابقات دهه امامت و ولایت خبر داد و افزود: این مسابقه از ۸ تا ۱۶ تیرماه جاری همه روزه برگزار و سؤالات مسابقه ساعت ۱۳ هر روز در کانال https://eitaa.com/joinchat/2656436659C9f7d619098 @shogh_eid |شوق عید به اشتراک گذاشته می شود و زمان پاسخگویی به سوالات تا ساعت ۲۱ همان روز است.

 

 


مدیر مسؤل کانون مسجد حضرت ولیعصر روستای آهوئیه گفت: سوالات مسابقه تستی و ارسال پاسخ ها  به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۷۷۰۸ انجام و تصحیح سوالات و قرعه کشی به وسیله نرم افزار انجام و هرشب به پنج نفر از برگزیدگان به قید قرعه، کارت هدیه  ۲۰۰ هزار تومانی اهدا می شود.

 

 

وی با بیان اینکه در روز عید سعید غدیرخم از بین همه شرکت کنندگان به نام های( علی، مرتضی و حیدر) به قید قرعه به ۵ نفر کارت هدیه ۲۰۰ هزارتومان اهدا می شود؛ پشتیبانی مالی این برنامه را استفاده از ظرفیت خیرین فرهنگی اعلام کرد.

 

 

کریم زاده با بیان اینکه این مسابقه برای دومین سال متوالی و با هدف بیان فضائل امیرالمؤمنین علی علیه السلام و گرامیداشت واقعه غدیر برگزار می شود؛ افزود: منبع سئوالات از صوت های اساتید حوزه و حکمت های نهج البلاغه است که در کانال بارگزاری می شود.

 

 

وی با بیان اینکه سال گذشته هر شب به طور میانگین ۸۰۰ نفر در مسابقه شرکت می کردند و بعضاً از شهرهایی که ما حتی نام آن را هم نشنیده بودیم؛ افزود: امسال نیز استقبال از سراسر کشور خوب است به گونه ای که در دو شب گذشته هیچ یک از برندگان از استان کرمان نبودند.

 

 

کریم زاده در پایان با اشاره به اهمیت و تاکید بر اطعام غدیر؛ این برنامه را از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت بزرگداشت عیدغدیر خم عنوان کرد.

کد خبر 1275961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha