بچه مسجدی های کانون حضرت علی اکبر (ع)با  پویش من مهمان مولایم به استقبال غدیر می روند

رضا صدیقی مهنی گفت: از آنجایی که به اطعام در عید غدیر سفارش بسیار شده بنابراین پویش «من مهمان مولایم» را راه اندازی کردیم و در راستای اجرای این پویش قرار است هر خانواده غذای روز عید خود را بیشتر از حد نیاز پخت کند.

رضا صدیقی مهنی در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون حضرت علی اکبر (ع) در دهه ولایت و امامت، گفت: همزمان با عید قربان طرح توزیع گوشت نذری با توزیع در بین ۳۰ خانواده نیازمند اجرا شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت افزود: تعداد ۶ راس گوسفند قربانی توسط اهالی روستا ذبح شد که مقداری از گوشت این قربانی ها در اختیار ما قرار داده شد تا در بین فقرا و نیازمندان توزیع کنیم.
وی بیان کرد: همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت با اجرای پویش های مجازی غدیریان، علویون، حیدریون با گذاشتن متن های کوتاه و با موضوع غدیر و هشتگ به استقبال عید غدیر می رویم.
صدیقی مهنی ابراز کرد: از هم اکنون در تدارک تامین وسایل برپایی جشن بزرگ غدیر هستیم و قرار است همزمان با شب عید غدیر این جشن همراه با برنامه های شاد و متنوع برپا شود.
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت ادامه داد: در کنار برپایی جشن، ایستگاه صلواتی بچه مسجدی های کانون نیز با توزیع شربت و شیرینی پذیرای عاشقان ولایت و امامت خواهد بود.
وی اظهار کرد: از آنجایی که به اطعام در روز عید غدیر سفارش بسیار شده بنابراین برای سهیم شدن در این ثواب، پویش «من مهمان مولایم» را راه اندازی کردیم و در راستای اجرای این پویش قرار است هر خانواده غذای روز عید خود را بیشتر از حد نیاز پخت کند.
صدیقی مهنی اضافه کرد: هر خانواده غذای پخت شده بیش از نیاز خود را در ظروف یکبار مصرف بسته بندی می کند و به ما تحویل می دهد، بسته های غذا با کمک اعضای کانون در بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهند شد.
مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه ولایت و امامت، برگزاری مسابقه جشن خانگی است به این صورت که شب عید غدیر خانواده هر در منازل خود این عید را جشن بگیرند و تصاویر و یا کلیپی از آن را برای ما ارسال کنند.

وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم اواخر این دهه مبارک، با طرح چند سوال مسابقه مجازی از خطبه غدیریه را برگزار کنیم.

صدیقی مهنی خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای این برنامه ها ضمن گرامیداشت دهه ولایت و امامت، ترویج فرهنگ غدیر است.

کد خبر 1275982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha