اهانت به ساحت قرآن کریم، بر هم زدن تمرکز امت مسلمان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان گفت: اهانت دشمنان به ساحت مقدس قرآن کریم، با هدف برهم زدن نظم و تمرکز امت مسلمان برای رسیدن به نقشه‌های شوم خود انجام شده است.

ابوالفضل باقری- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن محکومیت اهانت دشمنان به ساحت مقدس قرآن کریم اظهارکرد: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آیات الهی به دست شیطان ‌صفتان وابسته به طواغیت عالم و دولت‌های زبون، حرکتی از روی شکست و کینه‌ توزی جاهلانه است.

 

وی با بیان اینکه توهین به مقدسات و ادیان الهی به هر بهانه‌ای محکوم است، خاطرنشان کرد: قطعاً این اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در برابر چشمان امت مسلمان ناشی از ذات پلید و تروریستی این جریان است که می‌خواهند نظم و تمرکز امت مسلمان را برای رسیدن به نقشه‌های شوم خود برهم بزنند.

 

باقری عنوان کرد: جامعه بسیج با تأکید بر آیات قرآنی که فرمود «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» این حرکت ذلیلانه را محکوم و تأکید می‌کند این نمونه رفتار موجب مستحکم‌تر شدن پیوند امت اسلامی و تمسک بیشتر آنان به قرآن خواهد بود.

 

چهارشنبه هفته گذشته یک افراطی سوئدی تحت حمایت مقامات و پلیس این کشور در مقابل چشمان حدود ۲۰۰ مسلمان، قرآن کریم را در بیرون مسجد اصلی استکهلم پایتخت سوئد پاره کرد و سوزاند. این هتک حرمت قرآن کریم با موج محکومیت گسترده به ویژه در سطح جهان اسلام روبرو شده است.

 

کد خبر 1275994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha