برپایی ۶ روز جشن خیابانی ویژه عید غدیر در محلات منطقه ۵ تهران

ناحیه مقاومت بسیج قدس با همراهی تولیت آستان امامزادگان باغ فیض و شهرداری و نواحی منطقه ۵، مساجد و هیئات‌ منطقه و مردم مذهبی و انقلابی به مناسبت عیدغدیر خم به مدت ۶ روز جشن خیابانی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ناحیه مقاومت بسیج قدس با همراهی تولیت آستان امامزادگان باغ فیض و شهرداری و نواحی منطقه ۵، مساجد و هیئات‌ منطقه و مردم مذهبی و انقلابی به مناسبت عیدغدیر خم؛ جشن خیابانی به مدت ۶ روز از سه شنبه ۱۳ تیر تا یکشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا اذان مغرب و هر روز در یک محله از منطقه 5 تهران برگزار می کند.

 

 

بنابراین گزارش، این جشن ها سه شنبه ۱۳ تیر همزمان با میلاد حضرت امام هادی(ع) در سرای محله باغ فیض آغاز می شود و سپس چهارشنبه ۱۴ تیر در مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) در خیابان کاشانی، پنجشنبه ۱۵ تیر در مسجد حمزه سیدالشهدا(ع) در میدان چهارباغ، جمعه 16 تیر مصادف با روزعید غدیر در پارک شاهد در روضه الشهدا، شنبه ۱۷ تیر، کاروان شادی و یکشنبه ۱۸ تیر همزمان با میلاد حضرت موسی بن جعفر(ع) در امامزادگان باغ فیض برگزار می‌شود.

 

 

این گزارش می افزاید: اجرای گروه‌های سرود، جنگ شادی برای کودکان، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز از جمله برنامه های این جشن ها است. همچنین در کنار جشن‌های خیابانی، موکب‌های پذیرایی و میز خدمت کانون خادمیاران رضوی منطقه ۵، غرفه کودک و نوجوان، غرفه یک حس خوب و همچنین غرفه ما می توانیم ( توانمندی های دانشمندان ایرانی) نیز برای بازدید عموم دایر است.

 

 

کد خبر 1276030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha